Notifications
Clear all

Kan ej få the sims 3 att fungera T.T

Topic starter

Hejsan allihopa xD jag behöver hjälp....Har precis installerat spelet och registrerat det.....ska nu starta upp det:jag trycker på sims....sen på spela/starta .Också kommer där en liten ruta där det står: Det gick inte att kontakta licensservrarna. kontrollera att din Internetanslutning fungerar (har gjort, funkar perfekt) och försök igen om ett par minuter....(notera...har stängt av datorn.....startat om internet....väntat en halvtime....ja allt....men rutan kommer upp igen) [cry]

Tack på förhand! ^^

Topic starter

Allt går bra tills jag trycker på 'Spela The Sims 3' i "startprogrammet".........sen kommer den rutan som jag sa innan :/

ReplyQuote
Topic starter

okej jag skriver det igen^^ Hejsan allihopa xD jag behöver hjälp,Har precis installerat spelet the sims 3 och registrerat det. Ska nu starta upp det: Allt går bra tills jag trycker på 'Spela The Sims 3' i "startprogrammet" .Och då kommer där en liten ruta där det står: Det gick inte att kontakta licensservrarna. kontrollera att din Internetanslutning fungerar (har gjort, funkar perfekt) och försök igen om ett par minuter.(notera:har stängt av datorn,startat om internet,väntat en halvtime,ja allt,men rutan kommer upp igen)

ReplyQuote

1. Har du en brandvägg eller något som blockar?

2. Prova starta från TS3.exe filen, alltså inte Launchern, funkar iaf när man crackat. [blush]

Här ligger den:
C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\TS3.exe

ReplyQuote
Topic starter

Tack xD funkade perfekt att ta av brandväggen när jag startade^^

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote