Daande:
Att alla vill äga.
Äsh skitsnack.
alkis:
Äsh skitsnack.
Lite skit rensar magen.
internet:
special
samma
döög:
samma
d e kass
ganska lätt att få en tjej
ge lite komplimanger
SE henne för den hon är
gila hene älska henne
bry dig om henne
ha sex me henne
uppskatahenne
va rolig me henne o smart
klasbengt:
takck för tips
Var en artikel i söndags expressen om att mjuka och hängiga magar är det nya idealet för tjejer. Blev gay efter att ha sätt bilderna
klasbengt:
svåra är att hitta henne
döög:
takck
vsg
döög:
svåra är att hitta henne
ok mn du kmr hitta henne en dag om du bara håller ögonen öppna så fort du ser en tjej du gillar burja prata me henne ovisa henen du glar henne å sen om hon gör samma sakr tbx du har en tjej på kroken bara å köara på LYCKKA TLL
Det är faktiskt så som klbengt säger, även om den sanningen kan vara svår att ta (enligt egen erfarenhet). Man kan inte recensera innan man provat något. Därför måste man prova minst lika mkt som man recenserar. Är man en recensent som jag alltid har varit så bygger man upp en falsk verklighet till lsut, där man litar mer på sig sj än det man ser...
Ok, nu gled jag iväg lite. Kanske nite hjälpte till så mkt med topic. Men ville skriva detta t.ex.
Det är så löjligt enkelt att man inte vill axxeptera det. Så har det varit för mig. Men jag tror att jag lyckas nu... snart.
Vet ej om det var topic riktigt, men men.
McLuver:
mjuka och hängiga magar är det nya idealet för tjejer. Blev gay efter att ha sätt bilderna
det är kvinnligt med mjuka magar fint o sexigt
det var idealet förr
alla tavlor från ca 1700-talet
när gubarna har vita peruker
då e damerna mjuka i formerna
det är fint och du är gay om du inte fattar det ja
McLuver:
Var en artikel i söndags expressen om att mjuka och hängiga magar är det nya idealet för tjejer. Blev gay efter att ha sätt bilderna
visa
Tråden låst på grund av inaktivitet