kan inte sova.... någon som har nått försag hur man kan somna på snabbaste sättet?
ja, jag har några jättebra som alltid fungerar.
Hade ej suttit här då.
Little J:
kan inte sova.... någon som har nått försag hur man kan somna på snabbaste sättet?
inte jag heller:-( fast vill inte sova iaf:-P väntar på att en kompis ska logga in på facebook^^ men ändå 🙁
du kan ju alltid gå ut och springa en stund, sen är du garanterat tröttXD eller räkna får funkar ju alltid 😉
äta gröt gör att man blir trött med enligt dr oz
mopsen:
ja, jag har några jättebra som alltid fungerar.
vad då? 🙂
dazed:
Hade ej suttit här då.
true that... brukar det vara så?
cuzIcan:
inte jag heller:-( fast vill inte sova iaf:-P väntar på att en kompis ska logga in på facebook^^ men ändå 🙁 du kan ju alltid gå ut och springa en stund, sen är du garanterat tröttXD eller räkna får funkar ju alltid 😉 äta gröt gör att man blir trött med enligt dr oz
oh, tack för tipsen. 😀
Little J:
true that... brukar det vara så?
Ibland
dazed:
Ibland
usch... tur att jag inte är ensam då... 🙁
Little J:
usch... tur att jag inte är ensam då... 🙁
Det hör nog ihop med saker så som för mycket datorer, iphones osv, hjärnan går på femmans växel hela tiden, tror det är jävligt vanligt för framför allt unga.
dazed:
Det hör nog ihop med saker så som för mycket datorer, iphones osv, hjärnan går på femmans växel hela tiden, tror det är jävligt vanligt för framför allt unga.
kan stämma. 🙂
Little J:
kan stämma. 🙂
Medicinen? - mer dator! Man borde fan slänga ut skrället och tända eld på datorjäveln Ulf Lundellstyle, om man hade lite karaktär osv.
dazed:
Medicinen? - mer dator! Man borde fan slänga ut skrället och tända eld på datorjäveln Ulf Lundellstyle, om man hade lite karaktär osv.
hehe 🙂
skulle ej rekommendera dazed's tips. aktivitet aktiverar kroppen samt sinne och försvårar därmed att sätta den i vila.