försökt nu sedan 01.00
bajs och bajs
vad gör ni
och nu har alla gått och lagt sig
jag ligger i en uppblåsbar madrass vill inte väcka alla när jag rör på mig men det är svårt för den låter som fan
frukt: bölgarvade 🙁 varför är gråtande/skrämda barn så roliga.. säger inte ens det för att vara pubertetstuff
du borde gilla den där när ett barn skriker ett annat i öronen och nyhetsankaren kan inte hålla sig för garv
frukt: är du ej hemma, jaha på träff?
om jag inte är hemma är jag på träff - nä 😛 är inte hemma och inte på träff. är i ett hus som jag vuxit upp i och som säljs på tors.
Lounge:
du borde gilla den där när ett barn skriker ett annat i öronen och nyhetsankaren kan inte hålla sig för garvom jag inte är hemma är jag på träff - nä 😛 är inte hemma och inte på träff. är i ett hus som jag vuxit upp i och som säljs på tors.
ja!
aha, tänkte för att det var täff ikväll. känns det illa att det säljs? glöm ogillar tanken p åatt hennes barndomshem säljs ( ska inte)
frukt: aha, tänkte för att det var täff ikväll. känns det illa att det säljs? glöm ogillar tanken p åatt hennes barndomshem säljs ( ska inte)
fattar =) njae. har lämnat detta ställe för länge sedan och smutskastat staden i sig. men klart det känns vemodigt nu.. att allt detta som alltid varit vårat aldrig kommer igen. förstår henne!
canine teseauva
suripu ipossiburu
hej, jag vill träffa dig snart. mvh maks