amsi:
det är likadant för mig, men jag försöker inte diagnostisera mig själv. bara för att man inte är perfekt eller beter sig exemplariskt och lugnt enligt samhällets normer, betyder det inte att det är något fel på en
Tror nog att vissa av er missuppfattar mig.. Jag vet att det inte "är nåt fel" på mig som du skriver, detta är ett väldigt stort problem för mig just nu och därför kan jag inte bara låta det va :p
Orka skriva en sån jävla lång text om sitt problem om inte ens kan va ngt seriös . Att va Helt anonyma är väldigt oseriöst haha hur orkar folk . Man Undrar ju hur egentligen hur mkt troll det finns här ,ja ett jävla tidsfördriv är vad det är xd
Aaron:
Orka skriva en sån jävla lång text om sitt problem om inte ens kan va ngt seriös . Att va Helt anonyma är väldigt oseriöst haha hur orkar folk . Man Undrar ju hur egentligen hur mkt troll det finns här ,ja ett jävla tidsfördriv är vad det är xd
Ursäkta men vad i min text hittar du som e oseriöst? :p
emmaa__:
Jag kan bara inte koncentrera mig elr slappna av typ.. Känns som det e kaos i mitt huvud hela tiden.
Jag tror inte att du har ADD. Du är bara otålig och behöver öva upp disciplinen.
- Razorblade -:
Jag tror inte att du har ADD. Du är bara otålig och behöver öva upp disciplinen.
Okej, det e möjligt.. Det är det at jag har jobbat med det här så länge på olika sätt och vi har aldrig lyckats lösa det. Känns som att vill min jag kan verkligen inte sätta mig ner och göra abetetläsa texten. Jag sätter mig ner men min uppmärksamhet är hela tiden nån annanstans.
emmaa__:
Det är det at jag har jobbat med det här så länge på olika sätt och vi har aldrig lyckats lösa det.
Hur länge har du haft det här problemet? Har det alltid varit så?
- Razorblade -:
Hur länge har du haft det här problemet? Har det alltid varit så?
Har hållit på i ganska många år nu men blivit värre dom senaste månaderna typ
emmaa__:
Har hållit på i ganska många år nu men blivit värre dom senaste månaderna typ
Koncentrationssvårigheter kan hänga ihop med ångest, så är det för mig. Känner du dig mer orolig de senaste månaderna?
vet inte men är oxo sån...
- Razorblade -:
Koncentrationssvårigheter kan hänga ihop med ångest, så är det för mig. Känner du dig mer orolig de senaste månaderna?
Nej det e det som e grejen, jag mår mycket bättre nu när det handlar om depression o ångest, så nje
emmaa__:
Nej det e det som e grejen, jag mår mycket bättre nu när det handlar om depression o ångest, så nje
Hmm, du dricker inte för mycket kaffe eller liknande?
- Razorblade -:
Hmm, du dricker inte för mycket kaffe eller liknande?
Dricker inte kaffe, knappt ngn alkohol, energidrycker elr ngt sånt ^^
emmaa__:
Dricker inte kaffe, knappt ngn alkohol, energidrycker elr ngt sånt ^^
Har du gått hos psykolog för depressionen och ångesten? Har psykiatrin någon åsikt om vad det kan vara?