Aviseringar
Rensa alla

Kan jag vara gravid ?


Ämnesstartare

Jag och min kille var hemma hos mig och vi låg i min säng vi pratade om att ha sex. Efter ett tag så var vi båda i bara underkälder och vi strula. Sen så helt plötsligt var vi nakna . Han stoppade in sin penis i mig. När han sa att den va inne så kom jag på att han inte hade KONDOM [shake][shake]. jag sa då att jag inte ville mer och han förstod mig. Och vi låg i sängen och myste i stället. men nu kan jag inte sluta att tänka på om jag kan vara gravid.[shake][chocked] han stoppade bara in den en gång. Vad t´ror ni ?? kan jag vara gravid?[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

Sexigast:

kan jag vara gravid?[cry]

Han kom inte inne i dig. Så nej.


   
SvaraCitera
Åtta

Sponsorn:

Han kom inte inne i dig. Så nej.

Jo, hon kan fortfarande vara gravid, även om han inte kom i henne.

För säkerhets skull så kan du göra ett graviditetstest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sponsorn:

Han kom inte inne i dig. Så nej.

Jag vet inte om han kom i mig eller inte!![shake] men tror inte det!


   
SvaraCitera

Jag tror inte det är särskilt sannolikt.


   
SvaraCitera

endast om du har en extrem otur


   
SvaraCitera

Sexigast:

Jag vet inte om han kom i mig eller inte!![shake] men tror inte det!

Gå till ungdomsmottagningen, svara på lite frågor om ditt sexliv, ta ett gravtest, få kondomer... Klart, no big deal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ssannaek:

endast om du har en extrem otur

aa , vi får väl hoppas att jag inte är gravid [shake] Vad skulle ni göra om ni trodde att ni var gravida?? Om ni hadde gjort samma sak som mig .


   
SvaraCitera

Åtta:

Jo, hon kan fortfarande vara gravid, även om han inte kom i henne.

Om nu försatsen gör henne gravid ska hon ha ordentlig otur, men det borde inte skett med tanke på att de låg och hade lite skoj innan. Den borde ha kommit vid den tidpunkt då de bara hade underkläder på sig.


   
SvaraCitera

Sexigast:

Vad skulle ni göra om ni trodde att ni var gravida?

Jag skulle bett min tjej/ligg gå och köpa ett par dagen-efter-piller alternativt att jag gör det. Om det nu var igår detta skedde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Någon som vet om dom har öppet på söndagar står inget på internet.??


   
SvaraCitera

Jag har trott att jag vart gravid 3 gånger och vart det en av dom.
Jag väntade tills då min mens skulle komma. Kom den vare lugnt.
Kom den inte så fick jag panik, väntade 3 dagar, gjorde grav test och var gravid.


   
SvaraCitera

OCH
jag hade haft oskyddat samlag och blivit isprutad alla gångerna då.


   
SvaraCitera
Åtta

Sponsorn:

Om nu försatsen gör henne gravid ska hon ha ordentlig otur, men det borde inte skett med tanke på att de låg och hade lite skoj innan. Den borde ha kommit vid den tidpunkt då de bara hade underkläder på sig.

Försatsen är inte som moderkakan, att den bara kommer en gång, försvinner och sedan aldrig kommer åter. Sen ska man ha ganska stor otur för att bli gravid ö.h.t. men med tanke på att hon kan få gratis graviditetstest på UM så ser jag inte på vilket sätt det skulle skada att testa sig för säkerhets skull.


   
SvaraCitera

Sexigast:

.??

http://www.umo.se/Ungdomsmottagningar/

Leta upp den som är närmast dig så står det öppettider om du klickar dig vidare.


   
SvaraCitera