Aviseringar
Rensa alla

Kan troligen vara farsa, ljug om min ålder och hade sex med 19 åring, och är 96a..


Ämnesstartare

ConfusedCucumber:

5vg?
Jag blev missnöjd när jag fick 7 MVG :p hoppas du får ett bättre jobb än McDonalds eller tunnelbanestämplare, fast du kan ju bara stjäla bilar och sälja dem va? Snabba cash till barnet du måste ta hand om
Driver bara

Vi har alla olika mål och jag är nöjd över de betygen jag har fått, nej jag kommer inte börja jobba på donken, hur hur skulle jag kunna sälja en snodd bil med upp bruten tändning? 😛


   
SvaraCitera

shlm96:

Men inte det jag har åkt dit för iaf.

Men... är du allmänt trög eller har ditt konsekvenstänkande inte utvecklats än? Tänk på framtiden för i helvete, annars kommer du förstöra hela ditt liv, än är det inte försent.

Sen är det svårt att "åka dit" för något i Sverige, eftersom de styrande politikerna är så satans mesiga så det är inte sant. I just sådana här stunder hoppas jag att Sverige blir en diktatur styrd av SD, då kan vi i alla fall få en sänkt straffålder.


   
SvaraCitera

(kan inte citera med iphone, men svarar på din fråga om stulna bilar)
Åk till Estland eller nåt med dem ;D fast då måste du nog vara över 18 och ha pass o massa skit, har ingen erfarenthet av att sälja stulna bilar utomlands, men har hört folk som har gjort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amboshed:

Men... är du allmänt trög eller har ditt konsekvenstänkande inte utvecklats än? Tänk på framtiden för i helvete, annars kommer du förstöra hela ditt liv, än är det inte försent.

Amboshed:

Sen är det svårt att "åka dit" för något i Sverige, eftersom de styrande politikerna är så satans mesiga så det är inte sant. I just sådana här stunder hoppas jag att Sverige blir en diktatur styrd av SD, då kan vi i alla fall få en sänkt straffålder

Orkar inte tänka på framtiden hade självmordstankar/var på väg att ta livet när jag var 11-12 sen dess har jag skitit i alla konsekvenser så det spelar ingen roll om jag dör/åker dit jag har ändå inget att förlora. Skit samma vad som händer jag lever livet och har kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså, för det första var det kanske inte ditt smartaste drag, ska inte klandra dig dock, shit happens!

det du borde göra är att få henne att köpa ett test!? för det första så vet ni säkert hur det ligger till och för det andra cepar sig mensen ibland. mitt råd är iallafall att ni får köpa ett test, det visar ju iksom ifall hon är gravid eller inte? 🙂


   
SvaraCitera

[shake][shake][shake]

hujedamig säger jag bara, det sa jag, ja, det sa jag, hujedamig sa jag

OAVSETT, hon kan inte skaffa barn med en minderårig som hon enligt lagen har förgripit sig på. Det kan både du och dina föräldrar yrka på ända in i domstol. Men det var förjävla dumt av er båda, särskilt av dig att låtsas vara vuxen och sedan inte kunna hantera vad som sker.


   
SvaraCitera

Ok, helt säker på att du trollar nu, men om du vill "leva livet" och har ingen livslust längre, så råna en bank eller spräng en bankomat, Aftonbladet och expressen behöver nåt att skriva om ju. Skulle bli perfekt, 14 rånade bank och röker braj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shlm96:

Kan prova de, fast vad kommer att hända med mig då?

Ingenting händer med dig bortsett från att du får hämnd och möjligtvis cash. [party]


   
SvaraCitera

shlm96:

Skit samma vad som händer jag lever livet och har kul.

Tjao, om du slutar med att orsaka andra skada så kan jag inte bry mig mindre, då får du hålla på hur du vill.

Sen rekommenderar jag att du tar i kontakt med någon, du verkar ha en massa problem. Ring till BRIS, nu. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ConfusedCucumber:

Åk till Estland eller nåt med dem ;D fast då måste du nog vara över 18 och ha pass o massa skit, har ingen erfarenthet av att sälja stulna bilar utomlands, men har hört folk som har gjort det

Hahaha det skulle aldrig fungera, först vem köper gamla bilar med sabbad tändning kolla en bild jag tog på en chyrsler jag tog för ett tag sen, ingen kommer nånsin köpa en sån bil, och sen kan jag bara ta bilar upp till 1995 sen kom dom med start spärr. 🙂 Fast om jag vill ha snabba pengar skulle jag kunna dra över bron till chirs och köpa ett hk för 5-7k och sälja för 10-13k. 🙂

tändningen.PNG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ConfusedCucumber:

Åk till Estland eller nåt med dem ;D fast då måste du nog vara över 18 och ha pass o massa skit, har ingen erfarenthet av att sälja stulna bilar utomlands, men har hört folk som har gjort det

Hahaha det skulle aldrig fungera, först vem köper gamla bilar med sabbad tändning kolla en bild jag tog på en chyrsler jag tog för ett tag sen, ingen kommer nånsin köpa en sån bil, och sen kan jag bara ta bilar upp till 1995 sen kom dom med start spärr. 🙂 Fast om jag vill ha snabba pengar skulle jag kunna dra över bron till chirs och köpa ett hg för 5-7k och sälja för 10-13k. 🙂

tändningen.PNG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ConfusedCucumber:

Ok, helt säker på att du trollar nu, men om du vill "leva livet" och har ingen livslust längre, så råna en bank eller spräng en bankomat, Aftonbladet och expressen behöver nåt att skriva om ju. Skulle bli perfekt, 14 rånade bank och röker braj.

Är inte desperat att ta livet av mig, för då är det ju 100% att jag kommer dö/åka dit det känns lite onödigt.


   
SvaraCitera

Många i dessa länder har inte råd med bättre bilar, det är faktiskt sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shlm96:

men men kåt och ung.

världens bästa anledning


   
SvaraCitera