Aviseringar
Rensa alla

Kan troligen vara farsa, ljug om min ålder och hade sex med 19 åring, och är 96a..


Ok, visst du skulle åka fast, men du sa ju att du inte brydde dig... 😉
Btw jag försöker inte hetsa dig till att göra nåt.


   
SvaraCitera

ConfusedCucumber:

Många i dessa länder har inte råd med bättre bilar, det är faktiskt sant.

Sluta uppmana till brott [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWAGGER:

asså, för det första var det kanske inte ditt smartaste drag, ska inte klandra dig dock, shit happens!det du borde göra är att få henne att köpa ett test!? för det första så vet ni säkert hur det ligger till och för det andra cepar sig mensen ibland. mitt råd är iallafall att ni får köpa ett test, det visar ju iksom ifall hon är gravid eller inte? 🙂

Tack för ett bra svar till skönt att ngn kan hålla sig till topic, ja det gör jag först sen om hon är gravid så går jag till altenativ 2. 🙂

Ingemarsdotter:

OAVSETT, hon kan inte skaffa barn med en minderårig som hon enligt lagen har förgripit sig på. Det kan både du och dina föräldrar yrka på ända in i domstol. Men det var förjävla dumt av er båda, särskilt av dig att låtsas vara vuxen och sedan inte kunna hantera vad som sker.

Fan vad skönt, de ska jag brätta för henne då blir hon tvungen att göra abort! [bigcheers] Tack för bra svar. 🙂


   
SvaraCitera

Jag sa nyss att jag inte försöker hetsa han till att göra något dumt, jag skulle må väldigt dåligt om han gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ingenting händer med dig bortsett från att du får hämnd och möjligtvis cash. [party]

Hon kan fortfarande kräva honom på underhåll dock. Staten betalar tills vidare och sen får TS betala igen det när han blir äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amboshed:

Sluta uppmana till brott

haha lugn är inte så desperat av pengar kan, köpa 1 hg grönt i chris och tjäna 4-6 k på de, så jag kmr inte baxa en billig bil och åka till ngt jävla skit land för att försöka kränga den. 🙂


   
SvaraCitera

shlm96:

Fan vad skönt, de ska jag brätta för henne då blir hon tvungen att göra abort!

Problemet är att nästan ingen kvinna vill göra abort, eftersom då känner dom att de dödar en oskyldig varelse inuti deras kropp (vilket i för sig är sant).
Hursomhelst, om hon vägrar göra abort så kan du inte göra någonting, fast det kanske du redan vet...


   
SvaraCitera

shlm96:

Fan vad skönt, de ska jag brätta för henne då blir hon tvungen att göra abort!

Hon kan alltid skaffa barnet och vänta tre år innan hon bevisar att du är pappan och då är du underhållsskyldig under resten av dess uppväxt, oavsett om hon får lite böter för "brottet" hon begick mot dig, lite av ett kryphål. Skulle vilja maila och tipsa henne om det.

Men samtidigt, det vore nog inte rätt mot barnet. Kanske kan du tvångskastreras[cute]


   
SvaraCitera

Pundare. Tycker faktiskt synd om dig, att du bara är 14 och har alla dessa problem 🙁 sök hjälp, eller prata med en kurator om vad som har hänt eller nåt, dem har väl typ tystnadsplikt elle nåt ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shlm96:

kolla en bild jag tog på en chyrsler jag tog för ett tag sen

hehehehe[rolleyes]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

shlm96:

glömde dock att ta ut den ur henne innan jag kom

[y]

Dold text: detta känns fett mycket som ett troll. annars är jag rädd för vart mänskligheten är på väg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shlm96:

Var bara en gammal 900, dom kan till och med en 5 åring ta..

Frågade inte hur du skaffade den. Frågade VAD du gjorde med en bil. Snorungar skall ej ligga på vägarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får väl utföra aborten själv om hon vägrar


   
SvaraCitera
KIHMB

shlm96:

Tja, nu har jag satt mig själv i en efterbliven sitts

No shit, skulle vilja ge dig en stor kram och säga att det löser sig.

shlm96:

VAD fan ska jag göra?

Försök övertala henne att göra abort fort som fan. Du sa att hon var invandrare? Måla upp värsta skräckscenariot för hur hennes familj kommer reagera när de får veta att hon är gravid med en 14åring hon inte ens är ihop med, snacka om synd.

Se annars till att hon testar så du får papper på att hon är gravid och att det är ditt barn till att börja med. Hon kanske knullar runt med andra snubbar med? Testa även dig själv för könssjukdomar, vem vet vilka som varit där före dig? Ungdomsmottagningen nästa!!

Funkar inget annat anmäl henne för våldtäkt. Hon uppmuntrade dig, en minderårig, att använda droger och sen utnyttjade hon dig sexuellt. Det låter asbra i rätten och är typ sant ur juridiskt perspektiv så du behöver inte ens ljuga ^^

Sen kanske du betett dig ganska klantigt åt, men tjejen är fan 19år, hon borde veta bättre och hon borde tagit mer ansvar, även om hon trodde du var lika gammal. Vilken 19årig brud är så dum att hon blir gravid med ett ONS och vill behålla barnet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådskaparen är ju ett uppenbart troll i och med lögnen om bilden på tändningen, men jävlar vilken moralpanik som dök upp i den här tråden. Skämmigt värre.


   
SvaraCitera