Angelize:
om ja va du o under 15 o hon behöll barnet så skulle jag hota medo anmäla henne för våldtäkt mot barn
hur funkar det egentligen om man ljugit om sin ålder
den andra borde ju inte kunna åka dit för det då!
ConfusedCucumber:
Jag blev missnöjd när jag fick 7 MVG :p hoppas du får ett bättre jobb än McDonalds eller tunnelbanestämplare, fast du kan ju bara stjäla bilar och sälja dem va? Snabba cash till barnet du måste ta hand om
förstår dig, jag var rätt missnöjd när jag hade 9
snälla negrer vad ni skryter
Snacka om stort problem...
Artie:
Artie:
Artie:
Artie:
Artie:
Artie:
Artie:
Artie:
Ingemarsdotter:
OAVSETT, hon kan inte skaffa barn med en minderårig som hon enligt lagen har förgripit sig på. Det kan både du och dina föräldrar yrka på ända in i domstol.
![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Så en domstol skulle tvinga någon att göra abort menar du?

Luna Lovegood:
Så en domstol skulle tvinga någon att göra abort menar du
Nej
isola:
Förklara för henne att det vore själviskt att behålla osv, eller säg att du har hela släkten full av handikapp och defekter.
Varför ska hon göra abort för att killen inte tänker längre än näsan räcker? :/ Är man med i leken för man leken tåla, ta ansvar för sina handlingar osv......
Artie:
hur funkar det egentligen om man ljugit om sin ålder
den andra borde ju inte kunna åka dit för det då!
Jo, man åker dit ändå =)
Vet detta pga Nemo från kungarna i blablabla åkte dit för o haft sex med en minderårig, han trodde hon va äldre hon ljög typ
Har en känsla av att WBC ligger bakom den här tråden. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Om det inte är ett troll så har han skitit rejält i det blå skåpet lol.
Drar citatet "som man bäddar får man ligga", men jag känner verkligen med dig
..
Sådanna här omogna misstag kan verkligen bli större en vad man någonsin kunde föreställa sig.
Om hon nu kanske är gravid, så är det ditt ansvar att berätta sanningen och finnas för henne om hon i sitt fall skulle vilja det.
och sedan ta ditt ansvar som farsa längre fram, även fast du bara är 15.
Om hon så gärna vill föda fram glinet så försök åtminstone få det bortadopterat! Fast nu är hon ju 19 och han 14, vill hon behålla det kan hon lika gärna ta hand om det själv. ![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
![]()
14* Men om ett år är du la 15 iaf, och då har ungen redan kommit