Webbitch:
Ägd
Luna Lovegood:
Ingemarsdotter: OAVSETT, hon kan inte skaffa barn med en minderårig som hon enligt lagen har förgripit sig på.
Ingemarsdotter:
Nej
Luna Lovegood:
Ingemarsdotter:
"Ingemarsdotter: OAVSETT, hon kan inte skaffa barn med en minderårig som hon enligt lagen har förgripit sig på. Det kan både du och dina föräldrar yrka på ända in i domstol."
Förklara vad du skrev då.
Luna Lovegood:
Förklara
För mina ord är ju lag, allt man läser är sant osv.
Jag drev med honom.
Chibibbi:
Varför ska hon göra abort för att killen inte tänker längre än näsan räcker? :/ Är man med i leken för man leken tåla, ta ansvar för sina handlingar osv......
Man måste ju se det utifrån barnets bästa, vilket i detta fall skulle vara att inte födas.
Ingemarsdotter:
Jag drev med honom.
Mmm
Luna Lovegood:
Mmm
okej
isola:
Man måste ju se det utifrån barnets bästa, vilket i detta fall skulle vara att inte födas.
Ja, dåååå har man ett skäl.
Ahhh jag mår dåligt av att läsa sånt här. Tvinga henne till abort? Man kan väl avsäga sig sitt ansvar för barnet...?
Gör din plikt nu och behåll barnet.
Jag är säker på att du blir en bra pappa!
Angelize:
om ja va du o under 15 o hon behöll barnet så skulle jag hota medo anmäla henne för våldtäkt mot barn
whot!? Hon kunde väl inte veta att han var 15? Det var ju han som ljög om sin ålder!
shlm96:
dumma jävla blatte
Är du så mycket som sätter på henne utan minsta eftertanke? 😛
Skylle dig själv. Du har själv satt dig i sitsen genom att ha oskyddat tjej med vad som verkar vara en rätt störd tjej. Hur svårt ska det vara att bara använda en jävla kondom liksom?