Aviseringar
Rensa alla

Kan troligen vara farsa, ljug om min ålder och hade sex med 19 åring, och är 96a..


Hando

Webbitch:

Ägd


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Ingemarsdotter: OAVSETT, hon kan inte skaffa barn med en minderårig som hon enligt lagen har förgripit sig på.

Ingemarsdotter:

Nej

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

[rolleyes]

[tard]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

[tard]

"Ingemarsdotter: OAVSETT, hon kan inte skaffa barn med en minderårig som hon enligt lagen har förgripit sig på. Det kan både du och dina föräldrar yrka på ända in i domstol."
Förklara vad du skrev då.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Förklara

För mina ord är ju lag, allt man läser är sant osv.
Jag drev med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Varför ska hon göra abort för att killen inte tänker längre än näsan räcker? :/ Är man med i leken för man leken tåla, ta ansvar för sina handlingar osv......

Man måste ju se det utifrån barnets bästa, vilket i detta fall skulle vara att inte födas.


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Jag drev med honom.

[rolleyes][rolleyes]
Mmm


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Mmm

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man måste ju se det utifrån barnets bästa, vilket i detta fall skulle vara att inte födas.

Ja, dåååå har man ett skäl.


   
SvaraCitera
elanue

Ahhh jag mår dåligt av att läsa sånt här. Tvinga henne till abort? Man kan väl avsäga sig sitt ansvar för barnet...?


   
SvaraCitera
Wanida

Gör din plikt nu och behåll barnet.

Jag är säker på att du blir en bra pappa! [ops]


   
SvaraCitera
hejj
 hejj

Angelize:

om ja va du o under 15 o hon behöll barnet så skulle jag hota medo anmäla henne för våldtäkt mot barn

whot!? Hon kunde väl inte veta att han var 15? Det var ju han som ljög om sin ålder!


   
SvaraCitera

shlm96:

dumma jävla blatte

Är du så mycket som sätter på henne utan minsta eftertanke? 😛

Skylle dig själv. Du har själv satt dig i sitsen genom att ha oskyddat tjej med vad som verkar vara en rätt störd tjej. Hur svårt ska det vara att bara använda en jävla kondom liksom?


   
SvaraCitera