Aviseringar
Rensa alla

Kåt.


nöbby: Ja den var väl ganska tuff. Har du en sån eller? Blink

nej skulle jag någonsin skaffa någon så är det nog fan den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daaaaanm! Jag kom nyss på en annan sak jag tänder på. Håret! Inte rakat, inte för långt, utan väl klippt kort/mellan långt hår. Helst brunt eller mellan blont, sidbena inte mitten bena.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Du förstår väl att om du har rätt till din åsikt har andra rätt till sina åsikter. Att ha yttrandefrhet betyter inte "fr säga vad för skit som helst utan att stå oemotsagd" 🙂

Detta är ingen debatt tråd.. Här ska man säga vad man blir kåt av, vilket är något som man inte kan rå för över huvud taget, och det är ganska taskigt att trycka ner något pga det eller ens diskutera då det inte kan förändras. Man har rätt att säga sina åsikter, men man bör tänka efter innan man gör det.. Jag har rätt att reagera när det händer också. 


   
SvaraCitera

zox:

nej skulle jag någonsin skaffa någon så är det nog fan den

På så vis! Nice


   
SvaraCitera

 Snyggt hår gärna rött, svart ,ljusblont- vitt , fler färger är med nice    , kurvigt , kläder som sitter  tight  . smala kindben ,smala breda  läppar ,ögon med livfullhet och djup . .ngt av detta så blir jag en riktig kåtbock   ,lol ^^ 


   
SvaraCitera

alkohol, definitivt... haha! 
asså inte att jag tänder på folk som dricker, men blir väldigt ofta lätt kåt när jag själv är lite full 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obliviate:
alkohol, definitivt... haha! 
asså inte att jag tänder på folk som dricker, men blir väldigt ofta lätt kåt när jag själv är lite full 😉

Det blir nog många 🙂


   
SvaraCitera

hmm, o2 energising funksr lika bra som hästbångepiller


   
SvaraCitera

Aarons profilbild. Blir helt till mig!

 


   
SvaraCitera