Min jävla idiotkatt har varit inne i mitt rum medans jag var ute idag och använd min säng som en toalett. Vilket resulterat i att jag inte kan använda mitt täcke och min undermadrass. Så nu ska jag ligga på min extramadrass på golvet med ett extratäcke...
Hatar alla djur, hoppas dom dör.
Här får ni en rolig låt också, om ni koller på How I met your mother kommer ni nog tycka det iaf!
hmmmmmm fråga "värför?"
e kattlådan ren från alla bajskorvar helt torr sand, tvätta den två gånger i vekcan
????
Angelize:
hmmmmmm fråga "värför?"
e kattlådan ren från alla bajskorvar helt torr sand, tvätta den två gånger i vekcan
????
Vet väl fan inte, är inte min kattjävel. Den har sprungit in i mitt rum och antagligen varit inlåst eftersom jag ALLTID stänger dörren så att den INTE ska springa in och göra äckliga saker.
Kablash__:
Vet väl fan inte, är inte min kattjävel. Den har sprungit in i mitt rum och antagligen varit inlåst eftersom jag ALLTID stänger dörren så att den INTE ska springa in och göra äckliga saker.
ditt fel som låst in den, nöden har ingen lag ;(
Angelize:
ditt fel som låst in den, nöden har ingen lag ;(
Dens fel att den springer in i ett rum den inte får vara i kanske?
Ska döda den imorrn, lr så kanske jag går och kissar på den, så får den se hur jävla kul det är!
Kablash__:
Dens fel att den springer in i ett rum den inte får vara i kanske?
Ska döda den imorrn, lr så kanske jag går och kissar på den, så får den se hur jävla kul det är!
de kan inte tänka så långt den vet ej konskv. att sitt agerande!!!
hoppas den kissar dig i ansiktet inatt så du lär dig en läxa!!! DU är boven i detta drama
Angelize:
de kan inte tänka så långt den vet ej konskv. att sitt agerande!!!
Därför ska den dö!
Angelize:
hoppas den kissar dig i ansiktet inatt så du lär dig en läxa!!! DU är boven i detta drama
Nej, ska kissa på den!
Kablash__:
Min jävla idiotkatt
Kablash__:
är inte min kattjävel
Jag sa det till alla! Jag varnade er! Katter : djävulens skapelser.
Kablash__:
Här får ni en rolig låt också
Låten är bra.
HIMYM är dåligt.
Det är ditt fel. Baserar uttalandet på att du uppskattar How i met your mother.
Hahaha.
Angelize:
Angelize:
ditt fel
Synd att du inte låg i sängen när den uträttade sina grundläggande behov.