amsi:
vid din tandpetare till kuk?
med tanke på hur många tänder du har kvar är väl knappast det någon förolämpning.
Leijonsparf:
med tanke på hur många tänder du har kvar är väl knappast det någon förolämpning.
gulle, då
Leijonsparf: typ taniga popflickor
visste ej att du var lagd åt det hållet, min bild av dig gjorde just en kullerbytta
seasaw:
visste ej att du var lagd åt det hållet, min bild av dig gjorde just en kullerbytta
varför skulle jag inte vara lagd åt det hållet, taniga popflickor är fint. hur trodde du att jag var lagd?
Leijonsparf: varför skulle jag inte vara lagd åt det hållet, taniga popflickor är fint. hur trodde du att jag var lagd?
vet verkligen inte, trodde bara inte att du gillade pop och popflickor och sånt, hade aldrig kunnat gissa på det, vet ej vad jag fått det ifrån jag har ju fel obviosly
seasaw:
vet verkligen inte, trodde bara inte att du gillade pop och popflickor och sånt, hade aldrig kunnat gissa på det, vet ej vad jag fått det ifrån jag har ju fel obviosly
märkligt. jag trodde att det var allmänbildning att jag gillar taniga popflickor. känns inte som något någon här borde missat. men det är intressant.
har efter nogare eftertanke nog blandat ihop dig med ngn annan...... typ..... kebu..............
Leijonsparf: märkligt. jag trodde att det var allmänbildning att jag gillar taniga popflickor. känns inte som något någon här borde missat. men det är intressant.
vågar inte kela med dig. är varken tanig lr popflicka
seasaw:
har efter nogare eftertanke nog blandat ihop dig med ngn annan...... typ..... kebu..............
av alla jävla personer att blanda ihop mig med, också.
ennie:
vågar inte kela med dig. är varken tanig lr popflicka
vågar du inte göra det för att du inte är varken tanig eller popflicka, eller vågar du inte för att, något annat, och utöver det så är du varken tanig eller popflicka?
du kanske borde våga det.