Aviseringar
Rensa alla

Kickboxning


en ängel:

det är risken man tar...precis som med allt annat, även kontorsråttor tar risker genom att sitta hela dagarna, ryggskador etc

jag tycker att man kan ha vilka skador som helst men skulle jag tappa psykisk förmåga skulle jag ta livet av mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag tycker att man kan ha vilka skador som helst men skulle jag tappa psykisk förmåga skulle jag ta livet av mig...

då är det ditt problem, arbetar du bättre som kontorsråttorna fine, låt oss göra vad vi vill så gör du vad du vill...dock kunde det inte skada om du försökte ett par gånger innan du gör en bedömning

men det är ju typiskt folk att döma böcker efter omslaget så att säga


   
SvaraCitera

en ängel:

då är det ditt problem, arbetar du bättre som kontorsråttorna fine, låt oss göra vad vi vill så gör du vad du vill...dock kunde det inte skada om du försökte ett par gånger innan du gör en bedömning

menar du att som arbetare att du inte har störst användning av din hjärna?
att jag inte gillar tanken på organiserat slagsmål behöver jag inte testa för att veta. jag gissar att du inte är så keen på analsex utan att aldrig provat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

menar du att som arbetare att du inte har störst användning av din hjärna?
att jag inte gillar tanken på organiserat slagsmål behöver jag inte testa för att veta. jag gissar att du inte är så keen på analsex utan att aldrig provat.

antingen prövar du och sen kommer du tillbaka, annars håller du käften för har du aldrig prövat har du ingen anledning att döma oss, det har du iaf inte för även om du inte gillar det och det inte är din grej så får du ha förståelse för oss som gillar det, smaken är olika och vi lägger oss inte i vad du gillar och inte gillar

men det finns människor jag önskar vore döda nu, och att tänka på dem under varje träning underlättar och dessa människor slipper få stryk då jag redan får utlopp för aggressionerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

att gå upp i en boxningsring är att medvetet skada en annan människa.

Men... Nej.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag förstår inte ungdommar som tycker det är en bra sysselsättning att på fritiden organiserat slåss med andra människo

men d1 gör jag


   
SvaraCitera

qazedctgb:

för knäna ja... det är få som får bestående hjärnskador...

sjukt få som får det i tex karate också.


   
SvaraCitera