Aviseringar
Rensa alla

killar?


Ämnesstartare

Plyvert:

Vet inte hur det smakar vanligtvis, från det jag har varit med om smakar det gott

hihi var bra då[y]


   
SvaraCitera

Har bara slickat en tjej och det var inget fel på hennes smak.


   
SvaraCitera

exclusive:

lär er av en mogen kille haha.

Han är ju minst lika ofräsch.

exclusive:

Tror ni sperma smakar gott lixsom uch

Tvingar ingen att suga av mig eller än mindre smaka min sperma.


   
SvaraCitera

exclusive:

vi alla vet ju att vissa tjejer inte luktar/smakar så jätte gott i underlivet

Finns ju faktiskt de tjejer som inte smakar illa utan tvärtom smakar gott därnere, gott är naturligtvis relativt till vad det faktiskt är men iaf neutralt.

exclusive:

Äcklas ni efteråt? BERÄTTA VETJA 🙂

Kör ner näsan i en burk med öppnad gammal tonfisk som du haft stående i ett värmeskåp ett tag, doppa tungan och smeta in kladdet ordentligt så har du ditt svar sedan

exclusive:

Tror ni sperma smakar gott lixsom uch

Tror nog att majoriteten av tjejer som suger till slut spottar ut det efteråt, den klagan över att sperma smakar illa har funnits ett bra tag nu och lär inte försvinna på ett tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Tror nog att majoriteten av tjejer som suger till slut spottar ut det efteråt, den klagan över att sperma smakar illa har funnits ett bra tag nu och lär inte försvinna på ett tag

nej men smaken känner man bara något hamnar på tungan ju, ni sväljer inte heller "fittslem" eller vad man nu ska kalla det.. eller?


   
SvaraCitera

exclusive:

nej men smaken känner man bara något hamnar på tungan ju, ni sväljer inte heller "fittslem" eller vad man nu ska kalla det.. eller?

Det kommer väl med lite varje gång man sväljer under utförandets gång så jo det gör man.
Dessutom så går det att undvika sperma, men dåligt smakande fitta p.g.a sekret eller annat kan inte undvikas att få på tungan
med andra ord går det inte att jämföra direkt


   
SvaraCitera

Tycker om att slicka.


   
SvaraCitera

Inte äckligt men knappast gott. Hör hört att ananas gör så att tjejen smakar bättre...


   
SvaraCitera