Aviseringar
Rensa alla

KILLAR!

Ämnesstartare

Tryggare Bob:

Håhå bugar och bockar och så får du en fredagsskål! [wink]

du låter som en mycket intressant liten prick.. *skålar tillbaka och ger dej en bamsekram* [cheers] <3

SvaraCitera

blåbär:

du låter som en mycket intressant liten prick.. *skålar tillbaka och ger dej en bamsekram* [cheers] <3

I ditt fall tar jag emot bamsekramen och kramar tillbaka! Ordet bamsekram påminner mig något oerhört om min gammelmormor. Som alltid skulle krama sönder mig så jag inte längre kunde andas emellan hennes kolossala bröst. Inte särskilt trevlig erfarenhet när man är 8-9 år. Tacka vet jag lagom stora bröst!

SKÅL[bigcheers] och nu är det bäst jag snor ihop lite mat till min stackars mage!

SvaraCitera

emery:

Vem hade bangat liksom?

De ee nice

Lundi:

+ bilden nedan. Hur skulle ni reagera om ni såg en tjej med dessa kläder? FÖRKLARA!

För mycket!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryggare Bob:

I ditt fall tar jag emot bamsekramen och kramar tillbaka! Ordet bamsekram påminner mig något oerhört om min gammelmormor. Som alltid skulle krama sönder mig så jag inte längre kunde andas emellan hennes kolossala bröst. Inte särskilt trevlig erfarenhet när man är 8-9 år.

hahahaha[bigsmile] låter inte så najs [crazy] tur att ja inte har stora bröst då 🙂 lagom är bäst! [wink] *flört*

SvaraCitera

blåbär:

hahahaha[bigsmile] låter inte så najs [crazy] tur att ja inte har stora bröst då 🙂 lagom är bäst! [wink] *flört*

Bröst i allmänhet är ju alldeles underbara, men när man är 9 år förstår man ju inte sånt! Håhå, lagom är alltid bäst indeed *wink* *wink* [y]

[bigcheers]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryggare Bob:

Bröst i allmänhet är ju alldeles underbara

jodå [wink] men gillar mer killens kropp .. [cute]
du ser ut o vara skiitsnygg överallt 🙂
massa me flört [wink][cheers]

SvaraCitera
Matt3

Lundi:

Vad ska brudar ha för stil?

Vill ni att de ska vara modemedvetna?
Eller tuffa hårdrockare?

Någon lagom svarthårig emo/rock-stil gillar jag:) inte för mycket så man inte kan ha en "normal" stil med andra kläder.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryggare Bob:

Håhå du skulle bara veta jag är nog ett riktigt busfrö allt!

nejmän va busigt sagt![blush]

loffapoffa:

För mycket!

HEHE

Matt3:

Någon lagom svarthårig emo/rock-stil gillar jag:) inte för mycket så man inte kan ha en "normal" stil med andra kläder.

Okey 😀 !!!

SvaraCitera
Matt3

haha, var det nåt du höll med om?

SvaraCitera

Lundi:

Eller tuffa hårdrockare?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Matt3:

haha, var det nåt du höll med om?

Japp, delvis.