Aviseringar
Rensa alla

killar kolla hit!


Ämnesstartare

Satrid:
Hatar dessa trådar. Så jävla meningslösa. Jag undrar verkligen vad du sedan gör med vetskapen ifall främlingarna här gillar stora bröst? Går och opererar dina? Nej skärp dig.

nej, tycker bara det är ganska intressant vad folk tycker är snyggt 🙂 behöver inte attackera, om du inte gillar det så behöver du inte skriva.. bara lämna det 🙂


   
SvaraCitera

Vetejvadjagskaheta:
har gjort många trådar nu men iallafall... Undra bara om hur ni killar tycker att en tjej ska se ut i kroppen? asså va där snyggt? stor röv/liten röv ? hehe... glad för svar 🙂

Storleken på rumpan spelar inte roll men den ska vara formad på ett sexigt sätt och helst så ska brösten vara lite stora men ansiktet är det viktigaste av allt.


   
SvaraCitera

En tjej som är fin på både in och utsidan. 

Men om jag får välja så skulle det va en:

Blond eller rödhårig tjej med stora bröst med små bröstvårtor. Mellanstor rumpa som är fast som sten. Ett fint leende eller neutralt/glatt/ledsamt ansiktsuttryck. Hon ska INTE vara MAINSTREAM, vara sig själv, vara artig, schysst, fin, omtänksam och villig!

(Ni förstår att med villig så syftar jag inte på sex. Jag syftar på villig nog att ha en seriös relation baserad på ömsesidig kärlek och intresse).


   
SvaraCitera

något Linnea  och Amanda skulle svara på om detta var riktad mot girls


   
SvaraCitera