Killar, tycker ni att det är sexigt när tjejer bajsar?
Öh varför skulle någon över huvud taget bry sig om huruvida det är attraktivt/upphetsande/annat att utföra de behov samtliga djur uträttar? :S
lol nej
Jag brukar inte titta på så jag vet inte
Aldrig sett på nära håll, men antar nej...
Vad tycker du själv?
Jepp, det e sexigt
uuäää
ja det är ju så mytomspunnet liksom
Ja. Jag brukar liksom trycka örat tätt emot dörren och verkligen njuta av plaskandet och plumsandet. Ju högre desto bättre. Varje plums är unikt! Kan man höra hur det riktigt ekar i toaletten, då har jag väldigt mycket material inför en kommande omgång med högerhanden.
Och direkt efter deras toalett besök, gå in och verkligen dra in ett djupt andetag genom näsan!
Armagedon:
Ja. Jag brukar liksom trycka örat tätt emot dörren och verkligen njuta av plaskandet och plumsandet. Ju högre desto bättre. Varje plums är unikt! Kan man höra hur det riktigt ekar i toaletten, då har jag väldigt mycket material inför en kommande omgång med högerhanden.
Och direkt efter deras toalett besök, gå in och verkligen dra in ett djupt andetag genom näsan!
Var försiktig så du inte blir tagen seriöst.
Nej.
Mymlans_Dotter:
Var försiktig så du inte blir tagen seriöst.
Det hoppas jag verkligen att jag inte blir
Armagedon:
LOOOOL