vad gör jag för fel jag vill med skapa trådar som får över 70 svar på en dag
pallo217:
Blev uppraggad av en flohabba på krogen i fredags, och bara varit så knepigt efteråt. Vet inte vart jag står längre
Har du knullat en flodhäst?
Ha sex. Hårt och brutalt. Och analt.
kebu12:
Har du knullat en flodhäst?
Nej, men känner mig bara så deprimerad som får flohabber på kroken
pallo217:
Nej, men känner mig bara så deprimerad som får flohabber på kroken
Ser du mej som en eller?
Tofu:
Lol, du är bara ett år äldre.
sannt ett långt år... men grejen är vell att man ska inte gå och tror att man är konstig om man inte förlorat Oskulden som 14 åring ?!
de är är lixom inte så normalt + att de inte är så bra "/ man ska vännta lite med de igentligen om du frågar mig tills man hittar non man verkligen vill göra de med... jag gorde inte de och de får jag ongra hela mitt liv nu hatar att jag va sån idiot som 13 år
kebu12:
Ser du mej som en eller?
Jag vet inte längre, var så länge sedan den snygga killen på andra sidan kom fram till mig bara
Tofu:
Jo, det är det. Däremot får ingen över 15 ha sex med dem.
Aha. Didn't know.
massa förpel
Tredje tråden som jag ser idag med precis samma fråga. Säger samma sak en än gång. Jag blev av med oskulden när jag var 13 och desperat på ett uselt engångsligg och ångrar det nu. Ha inte så bråttom och bli av med oskulden med någon du älskar.
Svanen96:
Tredje tråden som jag ser idag med precis samma fråga. Säger samma sak en än gång. Jag blev av med oskulden när jag var 13 och desperat på ett uselt engångsligg och ångrar det nu. Ha inte så bråttom och bli av med oskulden med någon du älskar.
KANSKE FÖR ATT DU FUCKING NECROBUMPAR GAMLA SKITTRÅDAR I ONÖDAN.
JAG VILL ÄTA UPP DIG
shitt 14 bast och fortfarande oskuld.
jag blev av med oskulden när jag va 14
kvizten:
hej, jag är en kille på 14 vårar som alldrig har liksom haft sex
undrar om nån snäll person kan ge lite tips
inte brall myndig än! 😉 vänta tills du känner dig helt redo är mitt bästa tips