Violine:
Han kanske köper en stor storlek. .)
Ska man ha plats för en normalstor pillefjong skulle det bli en jävligt stor storlek. Och då lär de nog inte sitta så bra.
Svampuss:
Hur kan du veta det, lider inte du av dyslexi?
Jo men det är sällan som det blir röda linjer under mina ord som jag skriver på ungdomar.se (glad för rättstavningsprogram <3) eller ja överhuvudtaget när jag skriver på datorn.
Inte för att trosor sitter speciellt bra på oss killar, men det är säkerligen en trevlig känsla att bära plagget ifråga. Trosor är oftast mycket finare/mer detaljerade och snyggare än kalsonger. Sen är det väl också något av det kvinnligaste plagget, eller åtminstone essensen i kvinnans garderob. Det är nog det som gör det så intressant för en del av oss. Kanske...
Infraröd:
Trosor är oftast mycket finare/mer detaljerade och snyggare än kalsonger. Sen är det väl också något av det kvinnligaste plagget, eller åtminstone essensen i kvinnans garderob. Det är nog det som gör det så intressant för en del av oss. Kanske...
just därför använder jag trosor istälet för kallingar
Henke3:
just därför använder jag trosor istälet för kallingar
Vet.
manligt osv
trosor är bara så mycket skönare å ha påsej
ganska udda, men ok
hur kan trosor va skönare än kallingar för en kille?? :O måste kännas obekvämt för "paketet"
flexer_93:
hur kan trosor va skönare än kallingar för en kille?? :O
Det är de oftast inte.
En tjejkompis ville se mig i hennes stringkalsonger.
ja, det beror väll på vad man tycker är skjönast, vad är det för trodor du använder då? själv använder jag Briefs, tycker det är både snyggt och skjönt, inget som korvar sig i jeans t.ex
Det är normalt... jag menar, skulle man anse annat får man en varning.
Det är normalt... jag menar, skulle man anse annat får man en varning.
Tråden låst på grund av inaktivitet