hejsan jag är en kille som har böjat använda trosor istället för kalsonger , tycker bara trosor är skönare , så tjockt tyg i kalsonger, är inte (gay) tycker det är bekvämare bara (obs) får ingen sexuell upphetsning av det!!!!. hur borde jag göra ?!
seriösa svar tack 🙂
Tja, så länge du inte ska visa dem för någon spelar det väl ingen roll. Tror dock eventuella flickor kan bli lite förskräckta.
![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
sålänge du inte har mönstrade trosor med typ blommor eller något annat som uppfattas som tjejigt/gay gör det väl inget om någon skulle se heller.
dom mest ''tjejiga trosorna hitils ja haft är väl typ , med ite spets i kanten bara.. , somsagt jag har rosa/lila randiga nu , vet inte hur de klassas ! vad tycker du enhimmelskdrog?
enhimmelskdrog:
sålänge du inte har mönstrade trosor
dom mest ''tjejiga trosorna hitils ja haft är väl typ , med ite spets i kanten bara.. , somsagt jag har rosa/lila randiga nu , vet inte hur de klassas ! vad tycker du enhimmelskdrog?
tycker trosor ser mycket skönare ut
Adaaam:
vad tycker du enhimmelskdrog?
mest otjejigt är det väl med svarta eller vita liksom
eller enfärgade iaf
enhimmelskdrog:
mest otjejigt är det väl med svarta eller vita liksom eller enfärgade iaf
snyggast också betyder det att jag e bög som gillar otjejigt !!!!!!!!
enhimmelskdrog:
mest otjejigt är det väl med svarta eller vita liksom
jo de har du rätt i , har dock inte så många sånna :S , för de mesta detaljerade och andra färger!
internet:
snyggast också betyder det att jag e bög som gillar otjejigt !!!!!!!!
nee!!
Ser inte skillnad mellan trosor och boxers... ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Du måste göra såhär innan:
hej danny![[love]](/img/smilies/love.gif)
Blir det inte lite dåligt med plats? ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)