Hej!
Skulle behöva lite hjälp med en sak.. Det är så att ja gillar en kille. Vi har pratat me varandra 1 gång och de var bara tillfälligt. Men problemet är att jag tror inte han vet vem jag är.. jag har hans fb men hur skall jag ta kontakt me honom utan att de blir pinsamt!? Hur skall man börja en konversation me han? Uppskattar alla svar 🙂
Ag92:
jag har hans fb men hur skall jag ta kontakt me honom utan att de blir pinsamt!? Hur skall man börja en konversation me han? Uppskattar alla svar 🙂
vad intresserar han sig för på siin friii tiiiid?
det handlar inte om vad du säger, utan hur självsäker du r när du säger/skriver det - har jag hört
han håller på med kitesurfing
skulle verkligen behöva lite råd! :S
förutsatt att den inte är psykotisk så tordes han väl ändå vara medveten om din existens om du talat med'n.
de e i och för sig sant, men de är inte de jag villa ha svar på 😉 jag vill bara veta hur ja ska börja prata me honom...
Börja med att säga hej 😉
men efter de? 😉 hur ska man få igång en konversation?
Hmm kanske säg att du har ett skol-arbete och fråga vad personer tycker om sidor på internet säg att du valde facebook och fråga han vad han tycker om fb osv...
Ag92:
jag ta kontakt me honom utan att de blir pinsamt!? Hur skall man börja en konversation me han? Uppskattar alla svar 🙂
det är väl bara att börja prata med han, via FB t.ex. Det är väl inge konstigt?? Go for it!