Chirp: RÅGA ÄR: är det möjligt attförändras och att han verkligen tycker om mig?
Nej, man kan tyvärr inte förändras 🙁 Det är kört. Det finns inget du kan göra 🙁
Chirp:
så här är det, träffade en kille ute i början på maj. många månader sedan. kpntakten har varit lite upp och ner. han har ofta bettet sig som ett as och varit vuxen/mogen omvart annat. vi har träffats ett fåtal timmar även då samma konstiga bettende. jag fatta atg han var en player på 25*89miljoner anledningar.
men mu, ungefär för en och en halv vecka sedan skrev han hej jag saknar dig och massa massa mer. typ som jag tycker verkligen om dig osv. och självklart var jah dryg tillbaka osv. tror inte det är möjligt att förändras från player till inte player på så kort tid. men isllafall nu har jag gått med på att träffa honom en dag, bsra på dagen. vi nor ungefär 2,5 timmar ifrån varandra enkel resa. FRÅGA ÄR: är det möjligt attförändras och att han verkligen tycker om mig?
Haha typiskt tjejer att vara drygaJa han kan mycket väl ha ändrats men omöjligt att veta om man ej tar reda på det
så varför skickar han satans många sms till mig?
Tula:
Nej, man kan tyvärr inte förändras 🙁 Det är kört. Det finns inget du kan göra 🙁
Burgfitta:
Haha typiskt tjejer att vara drygaJa han kan mycket väl ha ändrats men omöjligt att veta om man ej tar reda på det
shit! hade inte du varit dryg mot någon som förolämpat dig flera gånger om med uppenbart standaroserade fraser!??
Chirp:
shit! hade inte du varit dryg mot någon som förolämpat dig flera gånger om med uppenbart standaroserade fraser!??
Oj missade att han hade bettet sig som ett as
Chirp: är det möjligt attförändras och att han verkligen tycker om mig?
sjklart är det MÖJLIGT
om du slutar va dryg så e d större chans att du får ett ärligt svar fr hnm tror jag =)
reben: om du slutar va dryg så e d större chans att du får ett ärligt svar fr hnm tror jag =)
låter jättekonstigt
iskall:
låter jättekonstigt
m jag kan nt så mkt om det om jag ska va ärlig men har hört att d inte e bra o va dryg
reben: m jag kan nt så mkt om det om jag ska va ärlig men har hört att d inte e bra o va dryg
ok vill du kramas