Notifications
Clear all

killproblem

Chirp: RÅGA ÄR: är det möjligt attförändras och att han verkligen tycker om mig?

Nej, man kan tyvärr inte förändras 🙁 Det är kört. Det finns inget du kan göra 🙁

ReplyQuote
Chirp
Topic starter

iskall:

nej/ja

hm...? bra svar!

ReplyQuote

Chirp:

så här är det, träffade en kille ute i början på maj. många månader sedan. kpntakten har varit lite upp och ner. han har ofta bettet sig som ett as och varit vuxen/mogen omvart annat. vi har träffats ett fåtal timmar även då samma konstiga bettende. jag fatta atg han var en player på 25*89miljoner anledningar. 
men mu, ungefär för en och en halv vecka sedan skrev han hej jag saknar dig och massa massa mer. typ som jag tycker verkligen om dig osv. och självklart var jah dryg tillbaka osv. tror inte det är möjligt att förändras från player till inte player på så kort tid. men isllafall nu har jag gått med på att träffa honom en dag, bsra på dagen. vi nor ungefär 2,5 timmar ifrån varandra enkel resa. FRÅGA ÄR: är det möjligt attförändras och att han verkligen tycker om mig?

Haha typiskt tjejer att vara drygaJa han kan mycket väl ha ändrats men omöjligt att veta om man ej tar reda på det

ReplyQuote
Chirp
Topic starter

så varför skickar han satans många sms till mig? 

Tula:

Nej, man kan tyvärr inte förändras 🙁 Det är kört. Det finns inget du kan göra 🙁

ReplyQuote

Chirp: så varför skickar han satans många sms till mig?

Han har säkert fria sms i en månad 

ReplyQuote
Chirp
Topic starter

Burgfitta:

Haha typiskt tjejer att vara drygaJa han kan mycket väl ha ändrats men omöjligt att veta om man ej tar reda på det

shit!  hade inte du varit dryg mot någon som förolämpat dig flera gånger om med uppenbart standaroserade fraser!??

ReplyQuote

Chirp: hm...? bra svar!

det är omöjligt för oss att besvara din fråga, krya på dig.

ReplyQuote
Chirp
Topic starter

Tula:

Han har säkert fria sms i en månad 

kan lova att han har haft det hela tiden!

ReplyQuote

Chirp:

shit!  hade inte du varit dryg mot någon som förolämpat dig flera gånger om med uppenbart standaroserade fraser!??

Oj missade att  han hade bettet sig som ett as 

ReplyQuote
Chirp
Topic starter

iskall:

det är omöjligt för oss att besvara din fråga, krya på dig.

det är väl det...

ReplyQuote
Chirp
Topic starter

Burgfitta:

Oj missade att  han hade bettet sig som ett as 

lovely

ReplyQuote
reben

Chirp: är det möjligt attförändras och att han verkligen tycker om mig?

sjklart är det MÖJLIGT

om du slutar va dryg så e d större chans att du får ett ärligt svar fr hnm tror jag =)

ReplyQuote

reben: om du slutar va dryg så e d större chans att du får ett ärligt svar fr hnm tror jag =)

Skeptisk låter jättekonstigt 

ReplyQuote
reben

iskall:

Skeptisk låter jättekonstigt 

m jag kan nt så mkt om det om jag ska va ärlig men har hört att d inte e bra o va dryg

ReplyQuote

reben: m jag kan nt så mkt om det om jag ska va ärlig men har hört att d inte e bra o va dryg

ok vill du kramas

ReplyQuote