Aviseringar
Rensa alla

Killproblem

Ämnesstartare

Okej, jag är lite förvirrad och skulle behöva hjälp. Jag snapar med en kille, vi kan kalla honom M. Han och jag har samma humor osv och klickar bra men jag vill endast vara vänner. Igår var han på fest och var tydligen ganska full och skrev till mig att han tränar tillräckligt mycket för att kunna få mig. Han har gett hints tidigare när han har varit nykter om att han är intresserad men det är inget jag har reagerat över. Så igår när han skrev det där så svarade jag först "är du seriös" och han ba ja och då skickade jag en förvånad emoji. Han skrev tillbaks "din respons var inte bra" och sen när jag frågade honom om han är intresserad svarade han inte. Han skickade två snaps idag och jag svarade men nu dissar han bara. Vad är det här?

Citera
Ämnesetiketter

Säg att du bara vill vara vän med honom. Han svarar kanske inte för att han blev dissad och då känns det inte bra så han håller inte kontakten med dig.
Svårt att säga exakt varför han dissar dig nu men det är väl mer principen diss/diss, dissar du honom dissar han dig.

SvaraCitera

Eftersom han uppenbarligen gillar dig så drar jag den slutsatsen att han kände sig fett dissad då han fattade att du inte kände likadant tillbaka eftersom han visade att han var intresserad och du blev bara förvånad. 

Sen så är det ju inte särskilt smart av honom att skriva att han tränar tillräckligt mycket för att få dig, för mig så låter det som att han är nån slags player som bara bryr sig om kvantitet (antal) istället för kvalitet när han uttrycker sig så.

Han blev helt klart sur så låt det vara ett tag och se om något ändras. Om inte så får du helt enkelt gå vidare, skulle det bli bättre så kan du ju försöka behålla nån slags vänskap.

Hoppas jag var till hjälp ^_^

SvaraCitera

Lazarus:
Eftersom han uppenbarligen gillar dig så drar jag den slutsatsen att han kände sig fett dissad då han fattade att du inte kände likadant tillbaka eftersom han visade att han var intresserad och du blev bara förvånad. 

Sen så är det ju inte särskilt smart av honom att skriva att han tränar tillräckligt mycket för att få dig, för mig så låter det som att han är nån slags player som bara bryr sig om kvantitet (antal) istället för kvalitet när han uttrycker sig så.

Han blev helt klart sur så låt det vara ett tag och se om något ändras. Om inte så får du helt enkelt gå vidare, skulle det bli bättre så kan du ju försöka behålla nån slags vänskap.

Tumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:

Taaack! Det där hjälpte mycket.

SvaraCitera