Notifications
Clear all

Kissie

Pappbox:

Släng på en liten basker och lär henne säga "Jag har en plan" så är det 100%

Hon kan ha haft en basker på sig när hon kom på hela kroppsrenoveringen, som hon glatt presenterade vid matbordet och antagligen fick stående ovationer för - då hon var under 18 när merparten av ingreppen utfördes.

Pappbox:

Och hon har väl en blogg om mode och stil?
Kul att hon hittat en kille som vet väldigt lite om både och då

Hon tänker väl att hon kan förändra honom, du vet som när man blir tillsammans med en missbrukare och tänker att ah men min kärlek är minsann starkare än spriten!!!

ReplyQuote

isola:

min kärlek är minsann starkare än spriten!!!

Image

ReplyQuote

Snygg? Nej, verkligen inte. Hade hon haft annan stil kanske.

Jag hade dock lätt legat med henne. Hon behöver ett bra straffknull, så hon kan skriva i sin blogg om hur hon blöder ur alla hål [badgrin]

ReplyQuote

isola:

Kissie påminner på vissa bilder om en liten farbror, faktiskt.

[bigsmile] Håller faktiskt med.

isola:

Vet pga att jag en sömnlös natt gluttade lite i hennes blogg.

[wink][crazy][wink][crazy]

OnT: Tycker rätt så synd om henne, hon förstör ju bara för sig själv.

ReplyQuote

Jagmårtypbra:

tycker ni att Kissie är snygg?

Vem fan är det? [confused]

ReplyQuote

isola:

*Bidrar till tråden*

Festligt att hon i vart fall var lite småsöt på sista bilden, och såg förjävligt ut på resten av dem.

ReplyQuote

antrax:

[wink][crazy][wink][crazy]

[no-no] Sant, faktiskt. Men måste erkänna att hon roade mig, iaf med sin bildserie med sin pojkvän på landet <3 ^^

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

mablethorpe:

Festligt att hon i vart fall var lite småsöt på sista bilden, och såg förjävligt ut på resten av dem.

Förvånande att hon la upp den bilden dock.

ReplyQuote

isola:

Förvånande att hon la upp den bilden dock.

Lite. Eller, jag vet inte. Har nog aldrig ens varit inne på hennes blogg och har egentligen ingen riktig koll alls.

ReplyQuote

isola:

Sant, faktiskt. Men måste erkänna att hon roade mig, iaf med sin bildserie med sin pojkvän på landet <3 ^^

Jo, jag "snubblar" in på hennes blogg någon gång ibland också, för att kunna sitta där och förfäras i några minuter.

isola:

iaf med sin bildserie med sin pojkvän på landet <3 ^^

Den har jag missat. När? [surprised]

ReplyQuote

antrax:

Den har jag missat. När? [surprised]

I somras kanske? På hennes lantställe i skärgården var det iaf läste jag.

mablethorpe:

Lite. Eller, jag vet inte. Har nog aldrig ens varit inne på hennes blogg och har egentligen ingen riktig koll alls.

Pajade liksom lite av hennes "perfekta" image med spackel etc.

ReplyQuote

Jagmårtypbra:

Natasha Peyre-brudar

Jag tycker inte att hon är så snygg ;s
ganska överskattad... Hon ser ut som en blandning mellan Kissie, Kenza och ____ (nämner helst inte privat personers namn)

Passar på att ladda upp en av mina favoritbilder på Kissie också[cute]

sam_4242_83668080.jpg

natacha_peyre_1205336189.jpg

ReplyQuote

isola:

Pajade liksom lite av hennes "perfekta" image med spackel etc.

Är ju lite tråkigt för henne att hon är sötare utan det.

ReplyQuote

mablethorpe:

Är ju lite tråkigt för henne att hon är sötare utan det.

Ja, och att hennes föräldrar var dumma nog att låta henne göra en massa ingrepp för att riktigt förstärka att hon inte duger som hon är.

ReplyQuote

isola:

Ja, och att hennes föräldrar var dumma nog att låta henne göra en massa ingrepp för att riktigt förstärka att hon inte duger som hon är.

Ingrepp är ju jättebra om man faktiskt behöver göra dem, eller har knepiga missformningar eller så. Men annars? Nah.

ReplyQuote