Tjeenna!
Jag lider verkligen av ett problem som är skit irriterande. Det är så att det kliar som fan i underlivet. Precis efter att jag har tagit bort håret med hårborttagningen "veet" så känns det så jävla skööönt! Men efter 2 veckor ungefär, när håret börjar växa lite så börjar det klia och det är skit irriterande eftersom jag måste klia hela tiden ( i skolan, hemma och på träningarna osv..) Jag trodde att det var svamp i början så jag använde en kräm mot svamp. Det brändes som fan första kvällen men jag tror att det hjälpte lite. Men efter ett tag så började det klia igen! Jag har också provat att raka mig men då får jag röda finnar och det börjar också klia efter ungefär 2-1 veckor.
Kan jag göra nåt åt saken eller ska fortsätta raka mig varje 2 veckor?
Är det normalt liksom, brukar det hända alla?
Är det på grund av att jag använder hårborttagningen "veet"?
Snällaaa svarraa!!
sluta vaxa lr nåt da:P lr använd intimvax 😛 lr raka:p eller gör permanent hårborttagning 😛 lr gå till ungdomsmottagningen 😛
använder du vax eller hårborttagningskräm? Krämen skall inte användas på fittan.
Kan ju va så att din hud inte gillar Veet!
Pröva smeta på nått återfuktande om du inte gör det
höna:
sluta vaxa lr nåt da:P lr använd intimvax 😛 lr raka:p eller gör permanent hårborttagning 😛 lr gå till ungdomsmottagningen 😛
Teach us sensei
ToxicWithaHintOfSteam:
Teach us sensei
😛 😛 😛
Jag säger; http://www.pricerunner.se/cl/76/Ladyshaves?attr_2000253=2007278
Notera: EJ EPILATOR
Får bort håret och berör inte huden öht. Alltså inga biverkningar och tar en bråkdel av vad det andra metoderna tar.
höna:
😛 😛 😛
EHhöhöhö, ska kalla dig typ Mr. Miyagi i fortsättningen
Dold text: WAX ON WAX OFF!
ToxicWithaHintOfSteam:
EHhöhöhö, ska kalla dig typ Mr. Miyagi i fortsättningen
haha sluta
höna:
haha sluta
Ne
ToxicWithaHintOfSteam:
Ne