Aviseringar
Rensa alla

Könssjukdom ?


Ämnesstartare

Sitter här med min kompis som tror sig ha någon könssjukdom. Hon berättar att innanför "slid-kullen" så är det som små hudflikar/knölar, det kommer även ut små vita klumpar (ej flytningar). Hon har både klåda och det är irriterat.

Jag tror att det skulle kunna vara kondylom men hon är vaccinerad med Gardasil som är skyddad mot bl.a kondylom.

Ungdomsmottagningarna här i vår ort är sommarstängda så vi tänkte dra till vårdcentralen imorgon. Står att man kan kolla upp det där, men det skulle ändå vara bra om någon har haft eller vet vad det skulle kunna vara...?


   
Citera
Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

min kompis

klassiskt [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske är svamp bara


   
SvaraCitera

hälsa din kompis att om hon i fortsättningen använder kondom när hon har sex kanske hon slipper be sin vän skapa trådar på um igen!


   
SvaraCitera
Woho
 Woho

SPASMERSANDRA:

min kompis

Det råkar inte vara så att debba "kompisen" i själva verket är du själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Det råkar inte vara så att debba "kompisen" i själva verket är du själv?

Nope. Hon var inte meddlem och när vi gjorde ett meddlemskap så var man tvungen att vänta 24 timmar innan man kunde göra en tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

klassiskt

Nope. Hon var inte meddlem och när vi gjorde ett meddlemskap så var man tvungen att vänta 24 timmar innan man kunde göra en tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hälsa din kompis att om hon i fortsättningen använder kondom när hon har sex kanske hon slipper be sin vän skapa trådar på um igen!

Eller så skiter du i att lämna en onödig kommentar som inte ens är till hjälp!


   
SvaraCitera

SPASMERSANDRA:

Jag tror att det skulle kunna vara kondylom men hon är vaccinerad med Gardasil som är skyddad mot bl.a kondylom.

Nej. Gardasil kan förhindra att man smittas av kondylom.


   
SvaraCitera