Aviseringar
Rensa alla

köpte kurslitteratur för 1053 kr idag

Lounge:

men alltså har psykiska issues med koncentrationssvårigheter

äter du meds mot det? kan också uppleva ibland.

SvaraCitera

"the collector" av john fowles

väldigt bra karaktärsgestaltning och lagom mycket tankestoff. lättläst men nyanserat och innehållsrikt och givande.

SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

Har du läst ngt av Agatha Christie? Sjukt bra författare. Sträckläste Tio små negerpojkar. Men nu måste den ju byta namn...Har inte läst henne på svenska men hon är nog bra då med.

näää det har jag ej gjort, får kolla upp!

isola:

äter du meds mot det? kan också uppleva ibland.

ja, jag käkar ju mina SSRI. alltså koncentrationssvårigheter är som en följd av vissa psykiska problem, så jag menar.

Jr. HBT:

"the collector" av john fowlesväldigt bra karaktärsgestaltning och lagom mycket tankestoff. lättläst men nyanserat och innehållsrikt och givande.

okej, tack!

SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ska kolla igenom alla böcker som nämnts i denna tråd

SvaraCitera

Lounge:

men alltså har psykiska issues med koncentrationssvårigheter

har väll en del med det att göra också

men är väll inte ett omöjligt fall, jag

ja men om du känner att du behöver hjälp så ska du absolut söka hjälp. en psykolog kan nog hjälpa dig på många plan. värt att lägga ner en slant på några besök för hjälp i alla fall.

SvaraCitera

Lounge:

ja, jag käkar ju mina SSRI. alltså koncentrationssvårigheter är som en följd av vissa psykiska problem, så jag menar.

tycker du att de hjälper? ska få ny ångestmedicin nu uhu får se hur det går.
men ogillar att äta piller och vill ha terapi, men det är ju så jävla svårt att få tydligen. samhället vill ju att man sitter hemma och käkar piller och sedan håller käft.

Lounge:

äää det har jag ej gjort, får kolla upp!

mm gör! första boken jag sträckläste på jättelänge

SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

honolulu:

ja men om du känner att du behöver hjälp så ska du söka hjälp. en psykolog kan nog hjälpa dig på många plan. värt att lägga ner en slant på några besök för hjälp i alla fall.

har gått i terapi mer eller mindre hela tiden d senaste 5 åren så jaa!!!

isola:

tycker du att de hjälper? ska få ny ångestmedicin nu uhu får se hur det går.
men ogillar att äta piller och vill ha terapi, men det är ju så jävla svårt att få tydligen. samhället vill ju att man sitter hemma och käkar piller och sedan håller käft.

har aldrig haft problem att få hjälp, hur menaru?

nja jag vet inte, svårt att säga. är ju inte som benso direkt. vad är det för ny medicin du ska få?

SvaraCitera

Lounge:

har aldrig haft problem att få hjälp, hur menaru?

om pillren funkar. går väl att få hjälp men har ju så svårt pga hlgt uppsatt anhörig osv.

Lounge:

vad är det för ny medicin du ska få?

ja vad var det... någonting på s som ej var beroendeframkallande. ska hämta ut imorgon och börja noja över hur det funkar med venlafaxin, atarax och betablockerare.
let the nojande begin

SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

om pillren funkar. går väl att få hjälp men har ju så svårt pga hlgt uppsatt anhörig osv.

jaha! d jag har mött har väll bara sett medicin som komplement till terapibehandling

ok, hur då menaru? att de vet vem din förälder (har för mig) är? kan de ju inte veta överallt?

du har ju rätt att få behandling i hela stockholms län

isola:

ja vad var det... någonting på s som ej var beroendeframkallande. ska hämta ut imorgon och börja noja över hur det funkar med venlafaxin, atarax och betablockerare.
let the nojande begin

oki du kan ju skriva sedan, men det tillhör inte SSRI eller?

är inte venlafaxin också ångestdämpande som man tar varje dag? ska man verkligen kombinera det men ytterligare en medicin man käkar varje dag?

SvaraCitera

Lounge:

är inte venlafaxin också ångestdämpande som man tar varje dag? ska man verkligen kombinera det men ytterligare en medicin man käkar varje dag?

jo undrade också det, men tydligen gick det bra. men venne, kanske är försöksbunny.

Lounge:

men det tillhör inte SSRI eller?

frågade bara om det var benso och det var det ej

Lounge:

ok, hur då menaru? att de vet vem din förälder (har för mig) är? kan de ju inte veta överallt?

du har ju rätt att få behandling i hela stockholms län

vill ej att den ska veta att jag går i terapi.
mm vore ju nice om jag kunde åka iväg långt för sådant men det går ej nu

SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

jo undrade också det, men tydligen gick det bra. men venne, kanske är försöksbunny.

ok.. hoppas att det går bra!

isola:

vill ej att den ska veta att jag går i terapi.
mm vore ju nice om jag kunde åka iväg långt för sådant men det går ej nu

okej, men alltså.. jobbar den på mottagningen där du vill söka eller? för annars ser jag ingen risk om varför det skulle komma fram

SvaraCitera

Lounge:

men alltså.. jobbar den på mottagningen där du vill söka eller? för annars ser jag ingen risk om varför det skulle komma fram

ah

SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:

ah

grannkommunen?

SvaraCitera

Lounge:

grannkommunen?

nä så enkelt äre inte

SvaraCitera