ta körkort bara, vem vill bli tillsammans med en kille som är 18´+ utan körkort?
Blivande_japan:
det finns många jobb som kräver körkort och många till jobb där chefen tycker att det är en fördel om man har körkort
Man får inga jobb om man inte har gymnasieutbildning. End of story.
S3ON:
inte med den inställningen nej
S3ON:
nu är det du som söker folkhögskola idag.
Sen tar du körkort under sommaren
Ryck upp dig nu!
passaro:
Äh, skärp dig. Du kommer att ångra dig senare, om du beslutar dig för att skaffa körkort senare i livet.
Och, ja, du kommer att suga i början. Det gör alla - men du blir ju bättre med tiden.
nejdå. jag har all tid i världen på mig
jo men de flesta har provat lite och kan lite. de föesta av mina vänner hade redan lärt sig av sina föräldrar så de kunde typ allt när de skaffade det
jag kan inget
Lunos:
Antog bara, någon brukar la alltid ha. Men om ingen har så är det ju skit bra att du skaffar... Kan ni åka iväg på äventyr!!!
coolt
njä. de är fattiga. ingen som har bil ändå typ
Postorderhoran:
nu är det du som söker folkhögskola idag.
*vägrar*
Postorderhoran:
ta körkort bara, vem vill bli tillsammans med en kille som är 18´+ utan körkort?
haha
brudar är ändå inte min första prioritet så det är lugnt
S3ON:
*vägrar*
vad vill du göra med framtiden?
Leva på mami och papi?
Vara bitter på att du inte får jobb pga avsaknad av utbildning eller slå slag i saken och faktiskt skaffa en?
Heja heja.
Postorderhoran:
Vara bitter på att du inte får jobb pga avsaknad av utbildning eller slå slag i saken och faktiskt skaffa en?
Någon skola blir det inte tal om iallafall. Lyckas jag inte skaffa ett jobb inom ett par år så får jag la leva på socialbidrag eller panta burkar.. Kanske väljer att bli kriminell, råna banker och dylikt.
S3ON:
Någon skola blir det inte tal om iallafall
varför inte?
Postorderhoran:
varför inte?
Har utvecklat någon slags fobi. Vill inte diskutera skola överhuvudtaget.
S3ON:
Har utvecklat någon slags fobi. Vill inte diskutera skola överhuvudtaget.
förstår dig.
Kommer säkert vara som du nästa år, än så länge har jag lyckats lura mig själv att bara jag byter skola kommer allt bli bra. Fortsättning följer 1 september då jag gått en vecka i nya skolan.............
Ey, du får körkortet betalat för dig. Är inte det tillräckligt med taggning?
Det finns absolut inga nackdelar med att äga ett körkort.
Postorderhoran:
Kommer säkert vara som du nästa år, än så länge har jag lyckats lura mig själv att bara jag byter skola kommer allt bli bra.
Håller tummarna för dig!
S3ON:
Håller tummarna för dig!
tack! Kan behövas. Hur får man nya vänner i en ny stad liksom??? Är skitkass på såntdär.