patrick bateman: känns som skolan-grejs, alltså typ som ett prov eller så.
Med skillnaden att pengar är på spel..
patrick bateman: Haha jo klart de tar tag i det mesta men det är början som är svår. Och det känns awkward att åka runt med nån gubbe/tant.
Om man är så grön som du verkar på körningsbiten så tror jag du kommer ha fullt fokus på annat.
S3ON:
Med skillnaden att pengar är på spel..
haha true, tänkte jag inte på
dazed:
Om man är så grön som du verkar på körningsbiten så tror jag du kommer ha fullt fokus på annat.
haha den är knappast något problem. har sett helt galet inkompetenta idioter klara det att jag inte tror att det går att misslyckas
är det något fel med att vara homosexuell..?
näää
patrick bateman: men det verkar så komplicerat.
det är inte komplicerat. jag klarar verkligen inte av att hantera maskiner men att växla det lärde jag mig snabbt. jag trodde också att det skulle va ett problem å krånglade me att jag skulle köra automat å blababla men nej det är inga problem ok easy peasy
varför kallar du honom för bög då?
vet inte. är en vana att använda bög i ett elakt syfte
Paseo:
det är inte komplicerat. jag klarar verkligen inte av att hantera maskiner men att växla det lärde jag mig snabbt. jag trodde också att det skulle va ett problem å krånglade me att jag skulle köra automat å blababla men nej det är inga problem ok easy peasy
coolt. kanske du som är lite konstig eller nåt för de flesta säger alltid att det är jättesvårt 🙁 dunno vad jag ska tro 🙁
patrick bateman:
coolt. kanske du som är lite konstig eller nåt för de flesta säger alltid att det är jättesvårt 🙁 dunno vad jag ska tro 🙁
Hahaha dom som säger det är svårt ska du inte lyssna på:) det är klart alla är vi olika men kan garantera att om man inte lyckas förstå sig på växelspaken så förstår man sig inte på bilkörning heller
Har tänkt ta körkort i sommar, men är fett rädd 🙁 hatar att faila och känns som jag kommer faila tusen gånger innan jag får det. hört så många skräckhistorier om folk som fått en/två poäng för lite på teoriprovet och folk som blivit så nervösa att de knasat till det på uppkörningen.
jag har förarintyg för båt men inget körkort
mrman: Är en säkerhetsfunktion för att man inte ska råka starta bilen med växel i så att den flyger in i nått framför eller bakom bilen.
Den funktionen finns inte på sambons bil tror jag... skulle bara hjälpa han att vrida om nyckeln då han stod bakom, reaktionstest
Paseo:
Hahaha dom som säger det är svårt ska du inte lyssna på:) det är klart alla är vi olika men kan garantera att om man inte lyckas förstå sig på växelspaken så förstår man sig inte på bilkörning heller
haha okej då lyssnar jag på dig då. hoppas för din skull att du inte snackar skit nu
Mysia:
Har tänkt ta körkort i sommar, men är fett rädd 🙁 hatar att faila och känns som jag kommer faila tusen gånger innan jag får det. hört så många skräckhistorier om folk som fått en/två poäng för lite på teoriprovet och folk som blivit så nervösa att de knasat till det på uppkörningen.
är du väl förberedd ska det nog gå vägen 🙂 tänk positiva tankar och lyssna inte på skräckhistorier.
murabrab:
jag har förarintyg för båt men inget körkort
grymt. båtar är mycket coolare än bilar