Jag är duktig. Har nu skrivit in mig och har fått körkortstillstånd. Ska ner och snacka med idioterna imorgon och har beställt körkortsboken.
Jag är dock inte taggad. Så ge mig; Egna erfarenhet, tips, förslag och förklara typ hur allt bör gå tillväga framöver med skiten.
glöm inte döda vinkeln
Var taggad.
Kör inte på någon.
Småsaker som bilbältet skulle jag nog vilja säga, har vänner som kuggat på sådana "självklara" saker som de fumlat med på grund av nervösitet
pluggar körtkort nu oxo och jag kan LÄTT köra fortare än dig!!
Det är bra, man får inte köra på Barcelonasupporters måste jag informera om, jag förstår att det vore frestande om man såg en intet anande Xisco gåendes på stan men lagen gör inga undantag.
Haha shit.. Inte för att verka elak eller nåt, men hade typ en diskussion med dig för jättelänge sedan då jag försökte övertyga dig om att det var rätt beslut och att du skulle bege dig till en körskola och skriva in dig.
Kul att se att det blev av tillslut!!
Tag en sak i taget och kör i din egen takt bara så löser det sig för din del! En intensivkurs är nog inget att rekommendera dig kanske 😉
dazed:
Det är bra, man får inte köra på Barcelonasupporters måste jag informera om, jag förstår att det vore frestande om man såg en intet anande Xisco gåendes på stan men lagen gör inga undantag.
ahahahaha, heregud jag gråter
S3ON:
Haha shit.. Inte för att verka elak eller nåt, men hade typ en diskussion med dig för jättelänge sedan då jag försökte övertyga dig om att det var rätt beslut och att du skulle bege dig till en körskola och skriva in dig.Kul att se att det blev av tillslut!!
Tag en sak i taget och kör i din egen takt bara så löser det sig för din del! En intensivkurs är nog inget att rekommendera dig kanske 😉
jag och patrick har också snackat om detta ett antal ggr fast grejen är att jag nog har uppmuntrat mer åt andra hållet *känner mig skyldig* det där med körkort är läskigt
OCH DU HAR INTE SAGT DETTA TILL MIG ÄN?! INFORMERAR HELA JÄKLA INTERNET, MEN INTE MIG VAD ÄR DET FÖR HIMLA STIL DU?
cuzIcan: jag och patrick har också snackat om detta ett antal ggr fast grejen är att jag nog har uppmuntrat mer åt andra hållet *känner mig skyldig* det där med körkort är läskigt
Vad skrämmer dig? Är det rädslan för att råka ut för en olycka?
S3ON:
Vad skrämmer dig? Är det rädslan för att råka ut för en olycka?
både ja och nej, är inte rädd för att de ska hända mig ngt utan för att jag kanske råkar mörda någon :/