Aviseringar
Rensa alla

Körkortstillstånd!


wesh
 wesh
Ämnesstartare

Jag skickade in blankett för körtkortstillstånd för nästan 3månader sedan och jag har fortfarande inte fått det än[shake]? jag har synfel men det borde väl inte ta såhär lång tid? nån annan som varit med om det här[chocked]?

[n]


   
Citera

   
SvaraCitera
wesh
 wesh
Ämnesstartare

Jag har ringt dit men jag har bara kommit till nån inspelad kärring[confused] och jag har mejlat dom också med får ju inte tag på dom jävlarna [mad]


   
SvaraCitera

Våra kundtjänster har följande öppettider:

* måndag, tisdag, onsdag och fredag, 08.00-17.00
* torsdag, 08.00-19.00.

Kundtjänster
Telefonnummer
(Från utlandet ringer du +46 771 xx xx xx) E-post via webbformulär
Kundtjänst för fordonsfrågor 0771-14 15 16 Fordon
Texttelefon för fordonsfrågor 019-19 77 80
Kundtjänst för körkortsfrågor

Frågor och svar:
De vanligaste frågorna som kundtjänst för körkortsfrågor får just nu och svaren på dessa 0771-81 81 81 Körkort
Texttelefon för körkortsfrågor 019-19 26 30
Kundtjänst för trängselskatt 0771-29 29 29 Trängselskatt
Texttelefon för trängselskattefrågor 019-19 77 80
Kundtjänst för sjöfartspersonal

Övriga kontaktuppgifter till sjöfartsavdelningen 011-19 10 40 Sjöfart
Hjälp oss att bli bättre!
Synpunkter eller förbättringsförslag inom fordons-, körkorts- och trängselskatteområdet.
E-post för synpunkter eller förbättringsförslag
(Ej körkorts- och fordonsärenden)


   
SvaraCitera

Ringt dit eller?


   
SvaraCitera
wesh
 wesh
Ämnesstartare

jaa:O det är då jag kommer till nån kärring som håller på att snacka :S


   
SvaraCitera

wesh:

dom jävlarna [mad]

[love]


   
SvaraCitera

wesh:

jaa:O det är då jag kommer till nån kärring som håller på att snacka :S

Du kanske har ringt på torsdagar när de har stängt? Du kanske ska lyssna på vad kärringen har att säga för hon kanske kommer med olika knapptryckningsalternativ? Det går bara emot hela logiken att du ej kommer fram då de uppenbarligen har en kundtjänst med kundtjänstmedarbetare och ej enbart automatiskt svar. Gah.


   
SvaraCitera
wesh
 wesh
Ämnesstartare

Haha! Jag har kollat tiderna innan och jag har lyssnat på vad hon har sagt och jag har valt det som jag vill fråga om.. sen så läggs det bara på :S skit skumt..


   
SvaraCitera

wesh:

Haha! Jag har kollat tiderna innan och jag har lyssnat på vad hon har sagt och jag har valt det som jag vill fråga om.. sen så läggs det bara på :S skit skumt..

Ja det är skumt. Ring 112.


   
SvaraCitera
wesh
 wesh
Ämnesstartare

väx upp[confused]


   
SvaraCitera

Transportstyrelsen har ju fått klagomål på att de varit sega.


   
SvaraCitera

Körkortstanten pratade om detta minns jag. Man skulle inte skriva någonting på synblanketten själv om man hade synfel, utan endast bifoga pappret från optikern.
Nu kommer det ta en massa tid eftersom det fastnat någonstans i deras noggranna system.


   
SvaraCitera

har du: betalat?


   
SvaraCitera
wesh
 wesh
Ämnesstartare

ja jag har betalat, och det va min optiker som fyllde i allt 😛


   
SvaraCitera