Notifications
Clear all

Kommer för snabbt..

majkie2:

Du vill ju inte bli tagen för en efterbliven dåre eller hur? Sluta då med dina punkter.

Om du bedömmer mig som en dåre..bara för att jag skriver annorlunda..då är det ditt problem inte mitt..då är det du som är en dåre. Slut på diskussionen som är off topic.

ReplyQuote

grodanboll_:

Hur han gör vad?

grodanboll_:

XMinGrönaLampaÄrDödX: Hur ska du få upp den om du runkar innan?

... [tard]

ReplyQuote

___Gumman__:

Om du bedömmer mig som en dåre..bara för att jag skriver annorlunda..då är det ditt problem inte mitt..då är det du som är en dåre. Slut på diskussionen som är off topic.

Om alla tycker du är en dåre så är det väl ändå du som drabbas av det och inte alla andra? [rolleyes]

ReplyQuote

Sluta mata trollen. 🙁

ReplyQuote

XMinGrönaLampaÄrDödX:

...

Men omg. Killar runkar innan sex för att de inte ska komma lika snabbt och nej de behöver inte runka för att få stånd.

ReplyQuote

Ilikepieee:

Nu vet jag ju inte hur mycket du haft sex,
men jag kom också - hyfsat - snabbt i början.
Nu blir jag nästan grinig på snoppen för att den inte kommer när jag vill! [sad]

Fan, samma här. [sad]

ReplyQuote

grodanboll_:

Men omg. Killar runkar innan sex för att de inte ska komma lika snabbt och nej de behöver inte runka för att få stånd.

....
Jag förstår att han skulle runka en gång innan sex för att sedan inte komma så snabbt.
Jag är fullt medveten om att killar inte behöver runka för att få stånd.
Jag tycker att du ska ta och läsa om vad jag skrivit och kanske ta några minuter och tänka igenom vad det egentligen står, då kanske du kan komma underfund med vad mitt inlägg faktiskt innebär. [smile]

ReplyQuote

XMinGrönaLampaÄrDödX:

e

Du får gärna förklara. Vadå hur? Och vad fan har det med tråden att göra. Du är lost.

ReplyQuote

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag blev lite förvirrad om hur han ska få upp den inför sexet om han precis runkat innan. Jag visste inte att det gick.

Just det.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

kanske ta några minuter och tänka igenom vad det egentligen står, då kanske du kan komma underfund med vad mitt inlägg faktiskt innebär.

[rolleyes]

ReplyQuote

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag läste aldrig igenom den. [sad]

Nu menade jag inte någon specifik bok, men många böcker för nyligen tonåringar skriver detta! [smile]

ReplyQuote

grodanboll_:

Jag förstår att du inte förstår. Men det är helt okej.

[rolleyes]

ReplyQuote

Hur lång tid tar det innan du kommer? Det är väl bara pausa lite och smeka bruttan medans. 🙂

ReplyQuote

DiscoCrille:

men finns det något annat att göra med?

Finns olika övningar och anvisninga på nätet. Kan försöka googla?. Rent logiskt så får man enklare att komma ju mer man har stimulerat "sig själv" då är alltså det rent logiska att avvakta och reta dina sinnen. I klar språk tycker jag du kan försöka vänta par dagar eller veckor och se om det hjälper?

ReplyQuote

XMinGrönaLampaÄrDödX:

[rolleyes]

It's okey. Alla kan inte vara någorlunda begåvade

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote