När helgen är slut kommer jag gått ner 100kg. Jag lovar.
ok
När helgen är slut kommer jag ha gått upp 100kg. Jag lovar.
Jag vill ha bildbevis, och om jag inte får det så kommer jag anta att du ljuger, och då kommer du ha svikit mitt förtroende med följd att jag aldrig kommer lita på dig igen någonsin. Mhm.
Lycka till. Ingen vore gladare än jag om du lyckades.
mediakatt:
Jag vill ha bildbevis, och om jag inte får det så kommer jag anta att du ljuger, och då kommer du ha svikit mitt förtroende med följd att jag aldrig kommer lita på dig igen någonsin. Mhm
Sure
El Guaje:
Lycka till. Ingen vore gladare än jag om du lyckades.
Skulle du vara glad om jag dog? Antar jag skulle dö... Skulle väga 0 kg. Eller typ -30 kg. För jag väger 70 och då blir det ju -30 x)
FLTH:
Skulle du vara glad om jag dog?
Nej nu är du dum! Jag ville ju bara uppmuntra dig, men jag insåg ganska snabbt hur dumt det var. Jag är dock inte personen som ändrar mina inlägg. De kan bli värdefulla i originalform en dag.
El Guaje:
Nej nu är du dum! Jag ville ju bara uppmuntra dig, men jag insåg ganska snabbt hur dumt det var. Jag är dock inte personen som ändrar mina inlägg. De kan bli värdefulla i originalform en dag.
Hahah
Är magsjuk.
mediakatt:
Jag vill ha bildbevis, och om jag inte får det så kommer jag anta att du ljuger, och då kommer du ha svikit mitt förtroende med följd att jag aldrig kommer lita på dig igen någonsin. Mhm.
FLTH:
Är magsjuk.
usch, det e knas!
ueueuuuuuuuuueuuuuuuueue
Lounge fact:
ueueuuuuuuuuueuuuuuuueue
Du är bara avensjuk för att du inte får ha den underbara upplevelsen att vara magsjuk!!! Men det är lugnt, ngn gång blir du också det
El Guaje:
det e knas!
Jättemycket knas
FLTH:
Du är bara avensjuk för att du inte får ha den underbara upplevelsen att vara magsjuk!!! Men det är lugnt, ngn gång blir du också det
redan varit
och ja, är sjukt avundsjuk
Lounge fact:
redan varit
och ja, är sjukt avundsjuk
Då har du också gått ner 100kg! Hur känns det?
FLTH:
Då har du också gått ner 100kg! Hur känns det?
din humor är helt nuts asså