___Gumman__:
Utan för att vara hjälpsam
Är det hjälpsamt enligt dig, att fixa fängelse för en kompis om det skulle vara allvarligt?
OH FUCKING NOES
HERREGUD!
Hando:
Är det hjälpsamt enligt dig, att fixa fängelse för en kompis om det skulle vara allvarligt?
Ja..eftersom den personen behöver det..med straff..och så den kan lära sig att lyda.
___Gumman__:
Ja..eftersom den personen behöver det..med straff..och så den kan lära sig att lyda.
Då kan man ju bara ta ett allvarligt snack med den personen så att den fattar. Behöver ju inte ta 1 år eller mer ifrån den.
Om vi säger såhär: Skulle du anmäla och vittna mot din närmaste vän/pojk/flickvän i en rättegång ang. ett postrån t.ex?
Hando:
Då kan man ju bara ta ett allvarligt snack med den personen så att den fattar. Behöver ju inte ta 1 år eller mer ifrån den.
Om det hjälper..vill säga.
Hando:
Om vi säger såhär: Skulle du anmäla och vittna mot din närmaste vän/pojk/flickvän i en rättegång ang. ett postrån t.ex?
Nu vet jag inte vad ett postrån är..exakt..är det att man rånar postverket eller? Men jag skulle säga..att ja..om man begår ett brott..och inte lyder lagarna..så är det för personens eget bästa..som man måste straffas...förstår du min tankegång?
___Gumman__:
är det att man rånar postverket eller?
*Postkontor till och med
___Gumman__:
för personens eget bästa..som man måste straffas...förstår du min tankegång?
Vi har alldeles för olika åsikter, så vi gör såhär; vi skiter i det här. Det är enklast. Jag skulle försöka övertyga dig men till ingen nytta, och tvärtom
Skitsamma bara
Hando:
Vi har alldeles för olika åsikter, så vi gör såhär; vi skiter i det här. Det är enklast. Jag skulle försöka övertyga dig men till ingen nytta, och tvärtom
Skitsamma bara
Okdej...då säger vi så:).
BLODÅDRA:
det angår ju inte dig liksom
Jag hatar när folk i min omgivning röker, jag får alltid röken i ansiktet på mig.
Appuru:
Jag hatar när folk i min omgivning röker, jag får alltid röken i ansiktet på mig.
stå inte så jävla nära då, de har rätt att röka. 🙂
Tråden låst på grund av inaktivitet