Hej,
kan inte alla typ skriva lite om sig själva så kanske man kan lära känna fler.
Hej,
Är en man på 24år, studerar just nu Tekniskt basår vid KTH, går väl sisådär, fan vad svårt det är.
Mitt egentligen intresse är politik, ekonomi och samhällsorienterande ämnen. Matematik är bra upp till en viss nivå men universitetsmatte är inte riktigt min grej, inte heller fysik och kemi heller.
Gillar att prata om allt möjligt.
Spelar spel, kollar på Anime, snackar med en eller flera kompisar på fritiden och studerar så gott det går. Det hade gått mycket bättre om jag haft någon att studera med men nu har det inte blivit så tyvärr.
Vill man lära känna mig närmare så kan man ju snacka lite via PM, sen är jag lite väl gammal för de flesta här så det kanske passar mindre bra. Beror väl på hur man är funtad.
Mvh, Trevlig-Snubbe
17-åring här! Går på ett musikgymnasium. En inriktning som heter Singer-Songwriter. Jag tycker alltså om musik. Jag spelade även teater i 6 år. Jag tycker om att skriva berättelser, dikter, Spoken words och sådant. Dock gillar jag även olika teoriämnen som samhällskunskap, religion, svenska, engelska, filosofi, psykologi osv. Jag är en person som nördar in mig i saker. Kan alla julkalendrar från 1960 till idag. Kan tala, förstå, läsa och skriva rövarspråket flytande. Jag är även ett stort fan av komedi. Nu på senaste har jag börjat tycka om pilsnerfilmer. Jag är lite lillgammal. Tycker om gammal musik, gamla filmer osv.
nah
Jobbar, sover, äter
Tråd finns redan!