Notifications
Clear all

Kondomer - 15% felmarginal

minutz3:

.gov

Sorry, jag litar inte på kapitalistregeringar vars första uppgift är att sprida skräck i befolkningen. Ge mig en oberoende källa så tar jag det seriöst.

ReplyQuote
Topic starter

ingen annan:

Du har helt rätt åsikt här!

Är det riktat till mig så bugar jag och tackar! [bigsmile]

Mawns:

Sorry, jag litar inte på kapitalistregeringar vars första uppgift är att sprida skräck i befolkningen. Ge mig en oberoende källa så tar jag det seriöst.

Jamen vafalls!
Allvarligt talat, USA:s olika organ är betydligt mindre färgade av politisering än de flesta europeiska. Här ska det hela tiden tas ur ett "queer-"/"feminist-"perspektiv osv. där man skiter fullständigt i vad som är sanning på riktigt och vad man konstruerar för sjuka saker, bara för att man KAN gå emot det som är naturligt så gör man det, verkar summa summarum av den svenska politiskt korrekta åsikten vara.

ReplyQuote

minutz3:

Det enda som ger ett säkert skydd är att hålla sig trogen med en partner hela livet. Därför vore det faktiskt väldans smart om samhället uppmuntrade till kyskhet.

Lycka till.

ReplyQuote
Lici
 Lici

minutz3:

13% av de som börjar använda kondom blir med barn det första året de börjar använda kondom.

men hadde de kondom under alla samlgen då?:O risken finns, men då kan man köpa ett dagen efter piller, i värsta fall?

ReplyQuote
DinGud

minutz3:

13% av de som börjar använda kondom blir med barn det första året de börjar använda kondom.

Vid lyxrunk då eller?

ReplyQuote

Jag tror på att amrekanerna har fel i den frågan. Oftast så är inte dom värdsbäst på preventivmedel[rolleyes]

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote