Notifications
Clear all

Konstigt.

Wezc
 Wezc
Topic starter

sarkasm:

Kan säga att om du blir provocerad av detta så är nog denna sida fel för dig. Det är klart som fan att man letar fel i en text som handlar om att vi borde veta bättre.

Jag sa aldrig att vi ungdomar är perfekta. Jag gör också misstag (som ni har märkt). Det är fortfarande inte en anledning till att ni ska bete er som skitstövlar.

Dan_the_ironman:

vf starta du tråd1 om du nt ville fajtas lixx?!" ing1 klagar på vårat hood!!1!

Och du som snart är 30 år, har inte du någonting bättre för dig än att trakassera ungdomar?

ReplyQuote

Knarko:

Ser du något tramsigt eller dumt i en tråd, anmäl det så kikar någon moderator på det.

R d nt lika bra å formatera servern isf?!

ReplyQuote

Wezc:

Och du som snart är 30 år, har inte du någonting bättre för dig än att trakassera ungdomar?

soc har tagit hans barn [confused][confused] tänker du aldrig på andras känslor lr

ReplyQuote

Dan_the_ironman:

Syftningsfel. Grammatik är inte din starka sida va?

Wezc:

-_- Det är sånt här jag blir trött på.

om du ist skrivit "din mamma är ett syftningsfel..." så hade allt ordat upp sig då han sett dig som en i flocken
Image

ReplyQuote
Wezc
 Wezc
Topic starter

kakalaka:

soc har tagit hans barn tänker du aldrig på andras känslor lr

Vad konstigt [tired]

ReplyQuote

Wezc:

Jag sa aldrig att vi ungdomar är perfekta. Jag gör också misstag (som ni har märkt). Det är fortfarande inte en anledning till att ni ska bete er som skitstövlar.

vissa tar illa upp, andra har humor

Wezc:

skitstövlar

anmäld

ReplyQuote

Dan_the_ironman:

?!

Skriv normalt Dan istället för att tramsa medvetet

ReplyQuote
Wezc
 Wezc
Topic starter

isola:

om du ist skrivit "din mamma är ett syftningsfel..." så hade allt ordat upp sig då han sett dig som en i flocken

Jag är inte en sådan person. Jag tycker att det är onödigt att behöva dra in personers mödrar för att "vara en i flocken". Jag försöker vara mänsklig.

ReplyQuote

Wezc:

Vad konstigt

anmäld....

ReplyQuote
Wezc
 Wezc
Topic starter

Anmäl mig då. Bryr mig inte något vidare. Kom ihåg: Ni har också gjort fel.

ReplyQuote

Men shit...

§9. "Verbal pajkastning" hör inte hemma på Ungdomar.se. Om detta skulle inträffa, svara då INTE med ytterligare inlägg som förvärrar situationen. Att svara på ett dumt meddelande med ännu mer dumheter kan resultera i att även DITT konto stängs av. Använd istället funktionen "Anmäl" (klicka på plus-ikonen för att visa) på aktuellt inlägg så informeras moderatorn direkt.

§8. Då och då kan det förekomma att debatter av olika anledningar "spårar ur". När Ungdomar.se bedömer att så har skett kommer debatten att stängas eller raderas, liksom eventuella nya inlägg i den aktuella saken.

ReplyQuote

Tråden låst

ReplyQuote