Notifications
Clear all

konstigt

Topic starter

kinks:

jaa, hon försvann för många år sen. det måste varit någon jobbig period eller så. lite synd att jag inte minns när och hur länge hon höll på.

Du kanske hade en "svag" period. Det är ju lättare att falla för hjärnans lekar när man mår dåligt. Jag får tex lättare tvångstankar så fort jag är lite psykiskt svag.

ReplyQuote
Topic starter

enhimmelskdrog:

hon finns inte i ditt huvud just nu alltså?

nooppp, gött det. tyckte det var mest intressant att se om det var någon annan som kände igen sig eller så.

ReplyQuote
Topic starter

antrax:

Du kanske hade en "svag" period. Det är ju lättare att falla för hjärnans lekar när man mår dåligt. Jag får tex lättare tvångstankar så fort jag är lite psykiskt svag.

ja, precis. hade det lite tufft i 10års åldern..kan varit då. uuh, tvångstankar måste vara jobbigt:/

ReplyQuote
Topic starter

kinks:

nooppp, gött det. tyckte det var mest intressant att se om det var någon annan som kände igen sig eller så.

jaha, ja det kanske stod i topic, läste inte så noga [blush]

ReplyQuote
Topic starter

kinks:

hade det lite tufft i 10års åldern..kan varit då

Asepolut. Skönt att tantan är borta i alla fall. [smile]

kinks:

uuh, tvångstankar måste vara jobbigt:/

Jeeps, men har man väl lärt sig att stå emot dem så är det inte allt för farligt.

ReplyQuote

Vad i helvete? Jag hade fått panik och blivit galen om något sådant här hände mig! Hur kan ni stå ut med att se/höra saker som inte finns? haha fyhelvete jag hade som sagt blivit galen

ReplyQuote