Notifications
Clear all

Kontaktannonser

Åtta
Topic starter

Kanske bör vi skapa ett nytt forum i Forum X, dedikerat till kontaktannonser?

ReplyQuote

Åtta:

Kanske bör vi skapa ett nytt forum i Forum X, dedikerat till kontaktannonser?

Detta har varit uppe innan och någon sa att det är bättre om man skapade i den forumsdel som man vill ha kontakt på.
T.ex folk som letar efter någon att spela CS med skapar i TV- och datorspelstråden. Någon som vill bla bla bla osv.

ReplyQuote
Åtta
Topic starter

Knarko:

T.ex folk som letar efter någon att spela CS med skapar i TV- och datorspelstråden. Någon som vill bla bla bla osv.

Ja, det är sant. Ignorera mitt förslag.

ReplyQuote

Knarko:

Detta har varit uppe innan och någon sa att det är bättre om man skapade i den forumsdel som man vill ha kontakt på.

Å andra sidan tycker jag att trådar i Forum Plus bör ha någon form av diskussionsunderlag, vilket inte kontaktannonser har. Plus en aannan fördel med att ha dem i ett eget forum är att de användare som inte vill se kontaktannonser kan välja att dölja det forumet.

ReplyQuote

köttfärssås:

Å andra sidan tycker jag att trådar i Forum Plus bör ha någon form av diskussionsunderlag, vilket inte kontaktannonser har.

Det är sant. Jag är också skeptisk till den nuvarande situationen, men vet inte riktigt vad den bästa lösningen skulle kunna vara.

Vissa trådar har ju ett diskussionsunderlag, men med en inbakad kontaktannons. Exempel på detta skulle kunna vara en tråd behandlande Minecraft, vari trådskaparen skulle kunna fråga efter en server samtidigt som spelet generellt även diskuteras. Likaså är detta applicerbart på trådar behandlande festivaler och olika arrangemang. Likaså kan man diskutera sina personliga relationsproblem i en tråd, samtidigt som man ev. söker kontakt... Så länge en diskussion i den publika andan kan föras.

Alltså, så länge en diskussion i den publika andan kan föras i tråden är det o.k.? Vad tycker ni om detta? Fan, jag vet inte riktigt hur detta torde lösas bäst...

Åtta:

Ignorera

Knarko:

datorspel

ReplyQuote

Ögon i en plåthink:

.

köttfärssås:

.

Jag vet inte vad som är bäst, man skulle kanske kunna fråga användarna och se va de tycker?

Jag ser inte någon anledning till att det måste bli diskussioner i kontaktannonstrådar bara för att man råkar skapa det i Forum PLUS. Förstår hur du/ni tänker men just när det kommer till kontaktannonser tycker jag inte det är någon big deal.

ReplyQuote
Åtta
Topic starter

Ögon i en plåthink:

Alltså, så länge en diskussion i den publika andan kan föras i tråden är det o.k.? Vad tycker ni om detta?

Frågan är då, vad händer med kontaktannonser som ej har någon typ av diskussionsmaterial?

ReplyQuote

Åtta:

Frågan är då, vad händer med kontaktannonser som ej har någon typ av diskussionsmaterial?

De går mystiskt upp i rök. [crazy]

ReplyQuote
Exner

Vill kunna skapa kontaktannonser för egen del. 😀

ReplyQuote
Hampie

Exner:

Vill kunna skapa kontaktannonser för egen del. 😀

Vad sägs om fler uppsalaträffar?

ReplyQuote