Aviseringar
Rensa alla

Kostym


Roll on:

ag förklarar varför jag inte orkar leta

du förklarade inte VARFÖR du inte orkade leta? Du skrev bara att du inte orkade leta! Och då får du fan skylla dig själv om du hittar någon kostym second hand [crazy] Någon har tydligen inte tagit sitt antiparanoia-antipms-antiantimännisko-piller idag... [ops] (and its not me)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babydoll:

du förklarade inte VARFÖR du inte orkade leta? Du skrev bara att du inte orkade leta!

Jag har ju letat, men inte funnit något och därmed gett upp. [smile]

Babydoll:

Någon har glömt att tagit sitt antiparanoia-antipms-antiantimännisko-piller.

Fin högstadiediss. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babydoll:

Och då får du fan skylla dig själv om du hittar någon kostym second hand [crazy]

Du missade någonting där, men ja, jag får skylla mig själv. Fortfarande så att det är du som betett dig drygast. [smile]


   
SvaraCitera

Roll on:

Du missade någonting där, men ja, jag får skylla mig själv. Fortfarande så att det är du som betett dig drygast.

åh. DU BÖRJA!!!
(tycker faktiskt inte det är något märkvärdigt drygt att säga att du får skylla dig själv om du inte hittar någon kostym, man ger dig tips och du säger att du inte orkar leta. [tired])


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
kachin

hmm ööh Brothers kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babydoll:

(tycker faktiskt inte det är något märkvärdigt drygt att säga att du får skylla dig själv om du inte hittar någon kostym, man ger dig tips och du säger att du inte orkar leta. [tired])

Jag sade ju att jag redan letat. [bigsmile]


   
SvaraCitera