Jag har inte kräkts på hur länge som helst. Fick världens attack. högra bakhuvudet dunkade/ilade, blev simfärdig, varm, hjärtat dunkade jättehögt...sen KRÄKS!!!!!!!!!!! vidrigt... åt chips innan, o drack äppeljuice = äcklig spya...
jahopp... då var man officiellt dödssjuk. haft ont/dunkningar i högra bakhuvudet varje dag i minst en vecka. o nu dunkar de mer än aldrig förr. plus att jag spydde. har väl nån dödssjukdom. typiskt. FML!!!! blir bara värre o värre.
lr kräkssjukan. usch
glömde jag nämna att jag har fobi mot spya??? vill dö... hoppas det var engångsspya...vill ej mer!!!
vart applicerade du spyan?
Händer mig med!
Typ varje söndag
Macktorsken:
vart applicerade du spyan?
toan, hinner alltid dit. dock så e det negativt. normala människor spyr bara sådär från ingenstans, jag mår alltid dödsilla i kanske 10 minuter inför varje spya. 🙁
se på stand by me, den e mysig
e seriöst jätterädd. smärtan blir större. asså nu dunkar det i nacken också. typiskt asså... vad kan det va tro? måste ju spy pga hjärnontet....vad annars?
Angeleyes:
jag mår alltid dödsilla i kanske 10 minuter inför varje spya. 🙁
Det gör jag oxå ibland, jättejobbigt ju. Så stackars dig
Angeleyes:
jag mår alltid dödsilla i kanske 10 minuter inför varje spya. 🙁
är normalt. tycker du ska spy i en hink
hur fick du magsjuka?
vill också ha
de e en bra sak, då är man sjuk länge och måste sen va hemma när man är frisk för att inte smitta
m3lis:
hur fick du magsjuka?
vill också ha
de e en bra sak, då är man sjuk länge och måste sen va hemma när man är frisk för att inte smitta
tror ej det är magsjuka har bara spytt en gång (nyss) återstår o se om det blir mer spyor. men tror fortf. det har med min tumör i huvudet lr vad det nu än är o göra.
m3lis:
vill också ha
hur ska du träna du har du tänkt?
m3lis:
hur fick du magsjuka?
vill också ha
Man smittar även innan man själv blir sjuk så du lär ju va hemma ändå utifall att!
Macktorsken:
är normalt. tycker du ska spy i en hink
vrf, kan ju spy i toan
Angeleyes:
vrf, kan ju spy i toan
du kan ju flytta på spyan då. häll i spyan i en bakform och grädda den i ugnen. smaskens
Macktorsken:
du kan ju flytta på spyan då. häll i spyan i en bakform och grädda den i ugnen. smaskens
Mums!