Zzzleparn:
That´s me!
stackare. sluta vara äs och ge din dator till en uteliggare
lockbete:
stackare. sluta vara äs och ge din dator till en uteliggare
Har inte ÄS, äter ju godis och mat som fan. Men det liksom bara rinner rakt igenom. å vad gäller datorn. FAN HELLER!!!!!!!!
Zzzleparn:
Har inte ÄS, äter ju godis och mat som fan. Men det liksom bara rinner rakt igenom. å vad gäller datorn. FAN HELLER!!!!!!!!
åk till japan och bli sumobrottare
Ni fuckar upp min trådjävel,as
Det låter som att jag är tjejen för dig... ah, nästan. 😀
Ptja, det där med alkohol är väl rätt kräset eftersom de flesta faktiskt dricker... Så du får nog skylla dig själv om du inte får ligga.
lockbete:
åk till japan och bli sumobrottare
Ne, helst inte
stackarsfilur:
Ljummen beta i så fall, vissa saker på både varm och kall (vafan heter dom så för ens?) stämde in på pricken medan vissa inte riktigt stämde.
vet inte vf dom heter så 😛 men asså antar att om man är värdetagande upfattas man som kall xD lr man har väl definerat det så :9 varmt är ju bättre än kallt ! ..... jag tror inte dom är exacta 😛 tror det stod tillochmed att många ofta är lite av flera=)
Du vet iallafall vad du är kräsen med.
man ska inte ha krav, man ska nöja sig med det sämsta.
se det helt enkelt som en gåva att någon tycker om dig, även om det är av ytligaskäl eller att tjejen i fråga bara vill utnyttja din kropp eller pengar.
jag är f.ö din drömtjej, heheheheh!!!!
Jeay_L:
Eller så är du bara opopulär och skyller det på att du är kräsen
lockbete:
du är säkert en überklen datornörd. de e därför du inte får tjejer
bullseye
dödgrävarn:
bullseye
Jag har redan erkänt att jag är en klen datornörd, stämmer in precis på hur jag är
Bit of a fail though...
Tråden låst på grund av inaktivitet