ALLA kristna kommer dö innan år 2030. Positiva effekter av detta beräknas bla vara minskad pedofileri och indokterionering. Jag vet egentligen inget, utan antar bara massa saker som jag hör från nätet. Speciellt av reaktionära surgubbar osv.
Juste eftersom alla blondiner är kristna så kommer de inte finnas mer 2030. Bad luck there
allt detta är 100% sant osv,
Kristan befolkningen?
Jonnybravo91:
Kristan befolkningen?
Ja precis, den befolkningen som är från den kristna kulturen alltså hela Europa osv.
Asha:
Ja precis, den befolkningen som är från den kristna kulturen alltså hela Europa osv.
Oki.
Care?
Jonnybravo91:
Care?
Nej inte precis, finns många praktiska fördelar med detta som jag nämde.
Asha:
ALLA kristna kommer dö innan år 2030.
WOHOHOHOHO
Trolligt och skoj. Precis vad jag önskade mig!
VA!?
Asha:
Juste eftersom alla blondiner är kristna så kommer de inte finnas mer 2030. Bad luck there
Postis är blond och ej kristen
Asha:
Jonnybravo91: Kristan befolkningen?
Kristan? heter det så?
Asha:
Positiva effekter av detta beräknas bla vara minskad pedofileri och indokterionering.
Vad bra då
Asha:
Nja inte ALLA, men kanske de flesta? För jag vet några blondiner som är ateister.
Hoppas hoppas hoppas!
hacka inte på dödsguden
Marome:
Nja inte ALLA, men kanske de flesta? För jag vet några blondiner som är ateister.
Nej, alla blondiner räknas som kristna.
Marome:
Kristan? heter det så?
nej, det är stavat fel. Kristna ska det såklart vara.
aristoteles:
Postis är blond och ej kristen
Spelar ingen roll räknas fortfarande som kristna.
Asha:
Spelar ingen roll räknas fortfarande som kristna.
Precis som folkpartister menar du?
internet:
hacka inte på dödsguden
Varför inte? Det är ju kul ju