Notifications
Clear all

kroppsform

Topic starter

Säg till om jag har satt tråden fel.:)

Jag har en jätte konstig kroppsform.. är inte så jätte smal, är 165 och väger ca 55 kilo.
Sen så har jag en ganska bred midja, breda revben (?), sen går det ut ganska mycket och jag har typ love handles som gör så att jag inte kan ha låga tajta jeans.
Mina höfter är också breda vilket gör att jag för en bred rumpa som är ganska platt.
Sen har jag väldigt utåt-gående lår. Min kropp hänger inte ihop på något sett.

alla säger att man måste gå ner i vikt för att få bort love handles. Ska jag behöva bli underviktig och väga 47 kg för att få bort dom då eller?
för jag promenerar nästan varje dag i en timma och äter nyttigt (tro mig, hälsofreak familj).
Blir galen. Om ni har fått upp en rätt bra bild, eller bara kan gissa lite vilt.
Har jag världens fulaste kropp? Det är så jag uppfattar mig själv.[tard]

Ämnesetiketter
Topic starter

Du, det är ingen här som någonsin kan berätta för dig om du har konstig kroppsform, även om du beskriver den.
Om du har problem med din kropp och tycker den är ful osv kommer du aldrig kunna ge oss en realistisk bild, då det ända man ser på sig själv är felen i det läget..
Men om det nu är som du säger, att du är ful, så finns det ett par saker jag skulle vilja berätta...
1. Många tjejer och killar tycker det är fint och sexigt med mulliga tjejer, även om det inte rör sig om en Beyoncé rumpa och liten midja. Tro mig !
2. Det viktigaste är att din kropp mår bra, och det gör den troligen eftersom att du äter som du ska och motionerar.
3. Det finns extremt mycket viktigare saker i livet än att rätta till småfel på ens utseénde. Fokusera på något annat i stället.
4. Du väger inte så mycket, vilket för mig betyder att du troligen inte har sådan kropp som du antyder. Och om du har det, läs föregående punkter.
Hoppas du tar år dig, KRAM.

ReplyQuote
Topic starter

En tråd räcker

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst

ReplyQuote