Postorderhoran:
aa han e en hingst så att säga
eller så tog han kort på en hästballe och skickade..
tolvan:
eller så tog han kort på en hästballe och skickade..
Har sett många hästsnoppar i mitt liv, så ne
Postorderhoran:
Har sett många hästsnoppar i mitt liv, så ne
postatrådarhoran
men ofta han verkligen har 32 cm!?
tolvan:
men ofta han verkligen har 32 cm!?
aa, varje dag ungefär, så rätt ofta
Postorderhoran:
aa, varje dag ungefär, så rätt ofta
men jag mena att han kan jue omöjligt ha så så stor..
tolvan:
men jag mena att han kan jue omöjligt ha så så stor..
men det har han, likaväl som du kan ha liten.
Postorderhoran:
men det har han, likaväl som du kan ha liten.
meh, inte så stor.. Vet du hur mycke 32 cm e?? Å ja har inte så liten, bara inte lika stor!
tolvan:
Vet du hur mycke 32 cm e??
32 är väll inte så mycket? jag har 25 slak och den är minst bland killarna i mitt umgänge
Med tanke på att världsrekordet ligger på typ 34 eller vad det nu är så är 32 en hel del.
Köffein:
32 är väll inte så mycket? jag har 25 slak och den är minst bland killarna i mitt umgänge
ofta!?
El Guaje:
Med tanke på att världsrekordet ligger på typ 34 eller vad det nu är så är 32 en hel del.
de e jue de ja menar! Att de ejue typ omöjligt, eftersom att de e så nära rekord..
25 cm slak
tolvan:
de e jue de ja menar! Att de ejue typ omöjligt, eftersom att de e så nära rekord..
Ja, jag trodde inte det var så jättevanligt men ska man tro den sista sidan i den här tråden finns det visst många här i landet som är där och nosar på världsrekordet.
El Guaje:
Ja, jag trodde inte det var så jättevanligt men ska man tro den sista sidan i den här tråden finns det visst många här i landet som är där och nosar på världsrekordet.
vi kan ju råka veta samma. lärde känna honom genom en gemensam kontakt, kan ju va samma för andra tjejen också.
El Guaje:
verkar så..
Postorderhoran:
vi kan ju råka veta samma. lärde känna honom genom en gemensam kontakt, kan ju va samma för andra tjejen också.
vadå, så han drar fran och visar kuken för varje person han träffar?
Tråden raderad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier