Stephen:
NP
Fast det gick ju bara att rippa i 64 kbps ifall man inte betalar. Så det var inte så värt ändå.
oliviaa:
Fast det gick ju bara att rippa i 64 kbps ifall man inte betalar. Så det var inte så värt ändå.
vad snackar du om? :S
Oj, vad den här tråden kommer att låsas.
Stringburka:
Oj, vad den här tråden kommer att låsas.
Varför? Det är ingenting som säger att det behöver vara olagligt att ladda ned musik. Det finns mängder utav gratis musik tillgänglig.
Stephen:
vad snackar du om? :S
Ja, jag laddade ned programmet. Sen när jag skulle fixa i ordning inställningarna kunde jag bara välja att rippa i 64 kbps. Eftersom jag inte betalat. Och ifall jag skulle betalat så skulle jag bara kunnat rippa i 128 kbps ändå.
Åtta:
Varför? Det är ingenting som säger att det behöver vara olagligt att ladda ned musik. Det finns mängder utav gratis musik tillgänglig.
Ja, men att rippa youtube är inte så lagligt
Stringburka:
Ja, men att rippa youtube är inte så lagligt
Förvisso. Hur som helst så fick jag tråden upplåst igen genom att bitch and moan.
goatrance91:
nån som vet hur/om man kan ladda ner musik utan att behöva ladda hem piratebay,limewire mm ?
1. Hur fan har du tänkt ladda ner The Pirate Bay?
2. Limewire? Är du efterbliven?
Åtta:
Förvisso. Hur som helst så fick jag tråden upplåst igen genom att bitch and moan.
Blev den någonsin låst då? Det missade jag totalt isf XD
vill du betala för saker du ska ladda ner?
Stringburka:
Blev den någonsin låst då? Det missade jag totalt isf XD
Jupp. Issen låste den och låste sedan upp den efter att jag gjorde den här tråden.
oliviaa:
Ja, jag laddade ned programmet. Sen när jag skulle fixa i ordning inställningarna kunde jag bara välja att rippa i 64 kbps. Eftersom jag inte betalat. Och ifall jag skulle betalat så skulle jag bara kunnat rippa i 128 kbps ändå.
hmmsi så va det inte för mig, mina blir i 128...inte det bästa men spar en massa tid istället för o leta efter torrents och bättre kvalle än o rippa från youtube
spotify lagligt gratis å man slipper nerladdningstiden
Tråden låst på grund av inaktivitet