Notifications
Clear all

ladda ner

Stephen:

NP

Fast det gick ju bara att rippa i 64 kbps ifall man inte betalar. Så det var inte så värt ändå.

ReplyQuote
Topic starter

oliviaa:

Fast det gick ju bara att rippa i 64 kbps ifall man inte betalar. Så det var inte så värt ändå.

vad snackar du om? :S

ReplyQuote
Topic starter

Oj, vad den här tråden kommer att låsas. [smile]

ReplyQuote
Åtta

Stringburka:

Oj, vad den här tråden kommer att låsas. [smile]

Varför? Det är ingenting som säger att det behöver vara olagligt att ladda ned musik. Det finns mängder utav gratis musik tillgänglig.

ReplyQuote

Stephen:

vad snackar du om? :S

Ja, jag laddade ned programmet. Sen när jag skulle fixa i ordning inställningarna kunde jag bara välja att rippa i 64 kbps. Eftersom jag inte betalat. Och ifall jag skulle betalat så skulle jag bara kunnat rippa i 128 kbps ändå. [zzz]

ReplyQuote
Topic starter

Åtta:

Varför? Det är ingenting som säger att det behöver vara olagligt att ladda ned musik. Det finns mängder utav gratis musik tillgänglig.

Ja, men att rippa youtube är inte så lagligt [rolleyes]

ReplyQuote
Åtta

Stringburka:

Ja, men att rippa youtube är inte så lagligt [rolleyes]

Förvisso. Hur som helst så fick jag tråden upplåst igen genom att bitch and moan. [cool]

ReplyQuote

goatrance91:

nån som vet hur/om man kan ladda ner musik utan att behöva ladda hem piratebay,limewire mm ?

1. Hur fan har du tänkt ladda ner The Pirate Bay?
2. Limewire? Är du efterbliven?

ReplyQuote
Topic starter

Åtta:

Förvisso. Hur som helst så fick jag tråden upplåst igen genom att bitch and moan. [cool]

Blev den någonsin låst då? Det missade jag totalt isf XD

ReplyQuote

vill du betala för saker du ska ladda ner?

ReplyQuote
Åtta

Stringburka:

Blev den någonsin låst då? Det missade jag totalt isf XD

Jupp. Issen låste den och låste sedan upp den efter att jag gjorde den här tråden.

ReplyQuote
Topic starter

oliviaa:

Ja, jag laddade ned programmet. Sen när jag skulle fixa i ordning inställningarna kunde jag bara välja att rippa i 64 kbps. Eftersom jag inte betalat. Och ifall jag skulle betalat så skulle jag bara kunnat rippa i 128 kbps ändå. [zzz]

hmmsi så va det inte för mig, mina blir i 128...inte det bästa men spar en massa tid istället för o leta efter torrents och bättre kvalle än o rippa från youtube

ReplyQuote

spotify [no-no] lagligt gratis å man slipper nerladdningstiden [zzz]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote