har laddat hem .package filer till the sims 2 alltså kläder, smink, simmar , saker till husen o.s.v men det är bara endel av sakerna som funkar? la alla i mina dokument/EA games/ downloads eller nåt men ja ni förstår vad jag menar, mapparna kanske inte är så exakt men i dokument iaf. MEN , varför funkar bara endel? simmarna kommer inte upp och det är bara vissa kläder som visas
lemuu:
varför funkar bara endel? simmarna kommer inte upp och det är bara vissa kläder som visas
Din dator har virus, e-aids
vet inte..
skaffa the sims 3 mkt roligare
Vincenco:
skaffa the sims 3 mkt roligare
ser helt efterblivet ut o har inga djur än så neeeej tack
jojOzZz:
e-aids
synd för den !
lemuu:
ser helt efterblivet ut o har inga djur än så neeeej tack
jahaa..du är en sån som gillar djur
säg det då
Vincenco:
jahaa..du är en sån som gillar djur
säg det då
hihi , men ååhh.. vafan är de för fel? har the sims 2 o djurliv installerat.. de har gått innan ju!
lemuu:
hihi , men ååhh.. vafan är de för fel? har the sims 2 o djurliv installerat.. de har gått innan ju!
jaa jag kanske kan få dig på bättre humör genom att säga
Dold text: du är riktigt snygg
Vincenco:
jaa jag kanske kan få dig på bättre humör genom att säga
w00t w00t , tack!
lemuu:
w00t w00t , tack!
lemuu:
sims 2 alltså kläder, smink, simmar , saker till husen o.s.v
Jag la alltid in mina saker i dokument/EA games/ downloads men sen är det om du har packat upp mapparna? Sen jag hade också problem med vissa saker...kolla så att du har laddat hem mesh till sakerna som kräver det iaf Sen så om du har installerat nått nytt tillägg efter att du har laddat hem saker så kan det också göra så att det blir fel...
Suri:
men sen är det om du har packat upp mapparna?
jadå såklart :p ..
Suri:
kolla så att du har laddat hem mesh till sakerna som kräver det iaf
aha det har jag inte gjort ju 😮
lemuu:
aha det har jag inte gjort ju 😮
då kan det vara felet
Suri:
då kan det vara felet
ja, tack haha..
lemuu:
ja, tack haha..
fungerar det ?
Suri:
fungerar det ?
jepp ! 😀 , blev så glad.. fast alla saker visas inte, men äh.. får väl leva med det, ska kolla det igen om jag gjort nåt fel gud vad trög jag måste vara, det står ju klart och tydlig att man ska ladda hem mesh filen också!