Aviseringar
Rensa alla

Längd

Ämnesstartare

Hej! Jag är 13 och min penis är bara runt 10 (när jag har stånd) cm lång. Jag vet att den och resten av min kropp kommer växa tills jag är 18-20. Men är det bara omkrets, eller kommer längden också att fortsätta växa? Vill veta för jag är lite orolig, för det känns inte som den växer nåt:/ 

Citera
duden

Mest troligtvis kommer den nog att växa lite till men det vet man ju inte, den skulle ha kunnat växt färdigt på längden nu.  Är det viktigt för dig att den blir längre?

SvaraCitera

Ingen poäng i att oroa sig över saker man inte kan kontrollera

SvaraCitera

Ruttenfisk:
Ingen poäng i att oroa sig över saker man inte kan kontrollera

Sant, fast att det inte finns nån poäng behöver ju inte vips betyda att man kan låta bli att fundera på det och oroa sig, det kan ju vara lika svårt att inte tänka på det och oroa sig ändå, tyvärr

SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Sant, fast att det inte finns nån poäng behöver ju inte vips betyda att man kan låta bli att fundera på det och oroa sig, det kan ju vara lika svårt att inte tänka på det och oroa sig ändå, tyvärr

Ja, man lär väl behöva jobba lite på sig själv för att kunna sluta oroa sig. Jag sa aldrig att det kommer direkt eller utan ansträngning.  

SvaraCitera

Hamstermeister:
Hej! Jag är 13 och min penis är bara runt 10 (när jag har stånd) cm lång. Jag vet att den och resten av min kropp kommer växa tills jag är 18-20. Men är det bara omkrets, eller kommer längden också att fortsätta växa? Vill veta för jag är lite orolig, för det känns inte som den växer nåt:/ 

Det viktiga är att kunna få partnern att njuta inte hur stor den är.
Jag kommer inte ihåg hur lång min var i din ålder men kanske att din växer lite till och om den gör det gör den det på längd och bredd förmodar jag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, tack för svaren:)

SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:
Mest troligtvis kommer den nog att växa lite till men det vet man ju inte, den skulle ha kunnat växt färdigt på längden nu.  Är det viktigt för dig att den blir längre?

Viktigt o viktigt, ja tror bara det är de att man som kille förväntar sig mer, då man kollat på porr, o alla där har ju en mycket större än en själv...

SvaraCitera

Tänk så här! 10 cm är fullt tillräckligt.  Allt över 10 är ett plus!

SvaraCitera

Gahahahahahahahhahahahahahahahahah jag Fkn orkar inte!!! Gahahahahahahahahah vilken jävla fråga!! Du ör i åldern där den fräser till i längd och omkrets chilla lite Hahah  

SvaraCitera

Bandit.:
Gahahahahahahahhahahahahahahahahah jag Fkn orkar inte!!! Gahahahahahahahahah vilken jävla fråga!! Du ör i åldern där den fräser till i längd och omkrets chilla lite Hahah  

Calm your tits 

SvaraCitera
Haien

Bandit.:

Det där fick mig att börja skratta, mycket olämpligt.

SvaraCitera