Aviseringar
Rensa alla

Längd på killar

zIGGE:

Jag gillar köttfärssås

"Köttfärssås är gott" är en åsikt. "Jag gillar köttfärssås" är ett påstående, ett konstaterande av en kunskap du påstår dig inneha (nämligen att du gillar köttfärssås), precis som "gråstenar är gråa" eller "fiskar simmar."

SvaraCitera

zIGGE:

Jag gillar köttfärssås. Klart som fan att det inte är ett påstående.

Nachac:

"Köttfärssås är gott" är en åsikt.

Håll er till ämnet eller git' out!

SvaraCitera
noja
 noja

Helst inte kortare än 170 [n]

SvaraCitera
matteh

fan är ba 172cm de räker gött och väll[cute]

SvaraCitera
Måwns

Till våran kära skapare av denna tråd...jag är 18 år gammal och är lite under 170cm [n]. Så om jag vore dig skulle jag inte unna mig en tanke åt detta..jag hade gjort vad som helst för att växa de där extra centimetrarna, tro mig[mad]

OT: det där med påståendena, vare sig de är det eller ej så kan jag säga att det är påståenden (värdepåståenden heter det enligt filosofiska termer)

SvaraCitera

Nintendo:

En gång hånglade jag med en kille som var typ 150 cm!!!

ålder! 😀

SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Så jävla stor kuk.....[chocked]

SvaraCitera

Tjejer gillar långa killar, men det betyder ju inte att du inte får ligga med dom tjejerna ändå. Tjejer ska inte få allt de vill ha.

Jag gillar korta tjejer, men kommer det en het tjej på 180cm vill jag självklart ligga med henne ändå.

SvaraCitera

Bergdahl:

ålder! 😀

Jag tror att han var 17 eller något och jag var la 16.

SvaraCitera

Brudar på 173 med 13cm klackar blir 186cm. Då kommer du se ut som en liten fjant faktist. Så hade varit bättre om du varit 188cm jag

SvaraCitera

Compantino:

Har på sistone börjat oroa mig för min längd, 181 cm

Compantino:

Problemet är att jag attraheras ofta av lång tjejer, dvs 173-ännu längre än mig själv!!

Compantino:

Önskar att jag vore minst 185 cm.

och hur menar du att 4 cm hjälper dig om tjejerna är 354 cm och du är 185?

SvaraCitera
chiq
 chiq

Du är inte direkt kort. Jag känner killar som är 160 hahaha (taskig är jag för jag skrattar), men alltså det är kuuuul för jag är själv 180 cm och då blir det bara fett konstigt när killar är så små

SvaraCitera

tror normallängden i sverige på män är typ 180 så du är ju knappast en dvärgjävel

SvaraCitera
Molly

det är ju långt. typ alla killar jag känner är runt 170-175 😛 och jag umgås med 14-16åringar 🙂

SvaraCitera

181 är en bra längd hallå!

Själv är jag inte längre än 166-168 cm.
Jag hoppas på att bli nånting mellan 172-176 ... men frågan är om det är möjligt .. 🙁

Har en bekant i samma ålder som mig som båda föräldrarna längre än 170 medans min morsa är 160 och farsa 1.72-75 och vi har varit ungefär lika långa tills för han för drygt ett halvårsen började växa...Vid 16 års ålder, tänk er! Sent yao. Han är runt 170 nu.

SvaraCitera